سرپرست اداره کل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه جهاددانشگاهی خبر داد:

برگزاری اولین گردهمایی آموزشی و مهارت افزایی مدیران و کارکنان مراکز اقامتی جهاددانشگاهی

۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۴ اخبار عمومی تاپ خبر
سرپرست اداره کل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه جهاددانشگاهی گفت: اولین گردهمایی آموزشی و مهارت افزایی مدیران و کارکنان مراکز اقامتی جهاددانشگاهی با حضور دکتر مسلمی نائینی رییس این نهاد در مشهد مقدس به کار خود پایان داد.
برگزاری اولین گردهمایی آموزشی و مهارت افزایی مدیران و کارکنان مراکز اقامتی جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی دکتر عادل تقوی سرپرست اداره کل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه جهاددانشگاهی گفت: اولین گردهمایی مدیران و کارکنان مراکز اقامتی جهاددانشگاهی با رویکرد آموزشی و مهارت افزایی به همت اداره کل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه و به میزبانی سازمان خراسان رضوی طی روزهای 15 تا 17 آبان ماه در مشهد مقدس برگزار شد.

سرپرست اداره کل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه جهاددانشگاهی با بیان اینکه طی این گردهمایی کارگاه‌های آموزشی  و مهارت افزایی به‌صورت افزایی در قالب تئوری و عملی برگزار شد ادامه داد: آموزش ارتباط با مهمان ؛ آموزش اصول تشریفات ؛ آموزش نرم‌افزار پذیرش ؛ بازدید از مهمانسرای شرکت نفت  و هتل تبرک ازجمله برنامه‌های این گردهمایی بود.

دکتر تقوی افزود: جلسه هم‌اندیشی و برگزاری مراسم اختتامیه و تقدیر از مدیران و کارکنان مراکز اقامتی نیز با حضور دکتر مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی و معاونان پشتیبانی و مدیریت منابع و هماهنگی و امور مجلس این نهاد برگزار شد.


نظر شما :