حضور معاونان پشتیبانی جهاددانشگاهی در رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر با تأکید بر اقتصاد دانش‌بنیان

۰۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۲ اخبار عمومی تاپ خبر
معاون پشتیبانی و مدیریت منابع به همراه جمعی از معاونان پشتیبانی واحدهای جهاددانشگاهی در رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر با تأکید بر اقتصاد دانش‌بنیان در روز سوم این رویداد شرکت نمودند.
حضور معاونان پشتیبانی جهاددانشگاهی در رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر با تأکید بر اقتصاد دانش‌بنیان

به دعوت از آقای دکتر یوزباشی معاون سازمان اقتصادی کوثر و مدیرعامل موسسه توسعه کسب و کار کوثر، معاون پشتیبانی و مدیریت منابع به همراه جمعی از معاونان پشتیبانی واحدهای جهاددانشگاهی و مدیران کل و مدیران اجرایی جهاددانشگاهی با حضور در نمایشگاه بین المللی تهران در سومین روز رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر با تأکید بر اقتصاد دانش‌بنیان شرکت نمودند.

در این بازدید آقای دکتر آقاسیدی ضمن بازدید از دستاوردهای شرکت های تابعه سازمان اقتصادی کوثر، به تشریح برخی از فعالیت های شاخص و مرتبط این نهاد پرداختند و ابراز امیدواری کردند که  بتوان ضمن همکاری های مشترک دو مجموعه دانش بنیان، از مزایای همکاری مشترک برای رفع مشکلات کشور اقدامات اساسی نمود.  

گفتنی است، در این رویداد نمایشگاهی خدمات و دستاورد‌های شرکت‌های سازمان اقتصادی کوثر و سازمان اموال و املاک کوثر، صندوق قرض‌الحسنه شاهد، سازمان مجتمع‌های سیاحتی کوثر، موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار، شرکت متُد، بیمارستان ساسان، صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، موسسه اندوخته شاهد، بیمه دی، بانک دی و شرکت ذخیره شاهد به معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

این رویداد از دوم تا پنجم اسفند به مدت ۴ روز با تأکید بر اقتصاد دانش‌بنیان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود و ۱۲۴ مسئله که نیازهای نوآورانه و فناورانه ۳۷ شرکت تابعه سازمان اقتصادی کوثر است عرضه می‌شود و صاحبان ایده، شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاهیان می‌توانند در این زمینه‌ها با شرکت‌های مختلف همکاری کنند.

کلید واژه ها: معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی سازمان اقتصادی کوثر دکتر آقاسیدی آقاسیدی تعالی همکاری مشترک دانش بنیان


نظر شما :