اعلام زمانبندی استفاده از اماکن اقامتی در نوروز ۱۴۰۲ و نحوه ارسال درخواست

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۸ خدمات رفاهی

با آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون، پیرو اطلاعیه‌های قبلی در خصوص بهره‌مندی اعضا از اماکن اقامتی و مهمانسراهای جهاد دانشگاهی، با هدف ایجاد سهولت و نظم بیشتر در راستای ارتقا کیفیت خدمات، جلب رضایت بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر برای اعضای محترم، به‌پیوست جدول زمان‌بندی نحوه‌ی ثبت‌نام، قرعه‌کشی، تکمیل اطلاعات و واریز وجوه برای دوره زمانی نوروز1402 اعلام می‌شود.

متقاضیان می توانند از طریق سامانه جامع منابع انسانی با مراجعه زیر سیستم "اماکن اقامتی "/نوروز 1402 نسبت به انتخاب زمان و مکان اقامتی مطابق با اطلاعات مندرج در (پیوست شماره 1) جدول زمانبندی اقدام نمایند. همچنین لازم است برای انتخاب دوره با در نظر گرفتن اطلاعات جدول زمانبندی دوره ها (پیوست شماره 3) اقدام نمایند.

کارشناسان اداره خدمات رفاهی و توسعه سرمایه انسانی، پس از بررسی درخواست‌های اولیه، با توجه به ایام پیک (ایام تعطیل)، اقدام به قرعه‌کشی نموده و نتیجه قرعه‌کشی را به اطلاع خواهند رساند همچنین ثبت اولیه درخواست توسط کارشناسان انجام شده و جهت انجام ادامه فرآیند به کارتابل عضو منتخب ارسال خواهد شد. بدیهی است عدم انجام ادامه فرآیند ظرف 48 ساعت توسط عضو منتخب به منزله انصراف خواهد بود و متقاضی دیگری جایگزین خواهد شد.

نرخ نامه مراکز اقامتی برای نوروز 1402 در (پیوست شماره 2) اطلاع رسانی شده است، هرگونه انصراف فقط تا 48 ساعت بعد از ثبت‌نام امکان‌پذیر می باشد.

اعضا می‌بایست پس از تایید درخواست، هزینه اسکان (شامل: سهم واحد و سهم عضو) را به شماره کارت و شناسه اعلام شده واریز و تصویر فیش را بارگذاری نمایند. واریز وجه صرفا باید به شماره حساب و شناسه اعلام شده صورت پذیرد در غیر این صورت، درخواست قابل رسیدگی نمی‌باشد. لذا از واریز به سایر حساب‌های دفتر مرکزی خودداری شود.

اعضا می بایست در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناس رفاه واحد یا سازمان محل خدمت خود تماس حاصل نمایید. 

شرایط عمومی استفاده از مراکز اقامتی:

1- سهم پرداختی هزینه اقامت مانند دوره قبل، می‌باشد.

·        30 درصد از کل هزینه، سهم عضو؛

·        30 درصد از کل هزینه، سهم واحد سازمانی؛

·        40 درصد از کل هزینه، سهم دفتر مرکزی.

2-    اعضا برای یک بار می‌توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده برای  یکی از مراکز استفاده نمایند. 

3-    طول زمان دوره استفاده از تمامی مراکز اقامتی، سه شب و چهار روز است.

4-    برای رسیدگی به درخواست اعضا، الصاق و ارسال فیش سهم عضو و سهم واحد الزامی است (لطفا اطلاعات فیش، کامل و قابل رویت باشد).

5-    در مراکز اقامتی ساری و انزلی، صبحانه ارائه نمی‌شود.

6-     برای کودکان کمتر از سه سال (در صورتیکه بیشتر از ظرفیت اسمی واحد اقامتی باشد) هزینه‌ای دریافت نخواهد شد. صبحانه نیز برای ایشان، لحاظ نمی‌شود.

7-    در مرکز اقامتی انزلی پوشش چادر برای بانوان محترمه با توجه به مقررات داخلی این مرکز، کما‌فی‌السابق الزامی است.

8- با توجه به سیاست عدم همزمانی شروع و پایان دوره اقامتی همه واحدهای مرکز در یک زمان، هنگام ثبت درخواست توسط کارشناس این اداره در سامانه نرم نگاران، امکان جابجایی تاریخ درخواستی تا دو روز وجود دارد.


لینک دانلود فایل

نظر شما :