مشاور بین الملل مقام معظم رهبری از ساخت مرکز تحقیقات پیش بالینی پزشکی بازساختی پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی بازدید کرد

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۲:۱۴ اخبار عمومی تاپ خبر
دکتر کمال خرازی مشاور بین الملل مقام معظم رهبری به همراه دکتر فتح الهی معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی، دکتر بهاروند رییس پژوهشکده‌ی زیست‌شناسی و سلول‌های بنیادی پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، مهندس حمیدی مدیرکل فنی و طرح های عمرانی و هیات همراه از ساخت مرکز تحقیقات پیش بالینی پزشکی بازساختی (نخستی سانان) واقع در پردیس پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی بازدید کردند.
مشاور بین الملل مقام معظم رهبری از ساخت مرکز تحقیقات پیش بالینی پزشکی بازساختی پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی بازدید کرد

در این بازدید که صبح شانزدهمین روز اسفندماه انجام شد دکتر فتح الهی ضمن خیر مقدم، اهداف و ماموریت های پروژه مذکور را تشریح نمود. در ادامه دکتر بهاروند در خصوص طرح های علمی پژوهشی در دست اقدام توضیح دادند ایشان در ادامه در صورت تکمیل فاز اول این پروژه انشاءلله می توان فعالیت ها و طرح های پژوهشی را گسترش و سرعت داد. مهندس حمیدی مشخصات فنی پروژه و روش های تامین مالی و مسائل و مشکلات پیرامون پروژه را بیان نمود و اعلام کرد باتوجه به حمایت و تاکید معاون محترم پشتیبانی و مدیریت منابع، پروژه پیشرفت قابل توجهی داشته و امیدواریم با رفع موانع و تحقق منابع مالی در سال آینده فرایند تکمیل ساخت و تجهیز را با سرعت بیشتری پیش بریم.

مشاور بین الملل مقام معظم رهبری ضمن تشکر از فعالیت های وزین و فاخر پژوهشگران جهاددانشگاهی، اعلام کرد قطعا با راه اندازی این مرکز، شاهد افتخارآفرینی دیگری از  جهادگران و دانشمندان ایرانی خواهیم بود.

 

کلید واژه ها: دکتر خرازی دکتر فتح الهی نخستی سانان دکتر بهاروند رویان


نظر شما :