عضویت جهاددانشگاهی در سامانه ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری (سامد)

جهاددانشگاهی به عضویت سامانه سامد متصل شد و اداره کل امور حقوقی و قراردادها به عنوان نماینده جهاددانشگاهی مسئول رسیدگی به شکایات مردمی مربوط به این نهاد تعیین گردید.
عضویت جهاددانشگاهی در سامانه ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری (سامد)

بر اساس نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد (مصوبه شماره ۶۳۳۰/۹۲/۲۰۶ مورخ ۵/۴/۱۳۹۲ شورای عالی اداری) تمامی وزارتخانه ها، سازمان ها، مؤسسات، شرکت های دولتی، شهرداری ها، بانک ها، شرکت های بیمه، نهادهای انقلاب اسلامی و سایر دستگاه هایی اجرایی ملزم به رعایت مفاد نظام نامه فوق گردیده اند.
با عنایت به برقراری ارتباطات دوسویه بین دستگاه های اجرایی دولت و مردم و ارتقای سطح پاسخگویی موثر و سرعت‌بخشی در روند رسیدگی به مطالبات مردم در سامانه شکایت مردمی نهاد ریاست جمهوری(سامد)، اداره کل امور حقوقی و قراردادها به عنوان نماینده جهاددانشگاهی مسئول رسیدگی به شکایات مردمی مربوط به این نهاد تعیین گردید و سامانه مذکور در اختیار دفتر حقوقی و امور قراردادها قرار گرفته است.
حسب گزارشات واصله از مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، تعدادی از درخواست‌های مردمی درج شده درسامـانه سامد، مرتبط به جهاددانشگاهی بررسی و منتج به تهیه و ارائه پاسخ برای متقاضیان شده است. 

کلید واژه ها: قوانین و مقررات اداره کل حقوقی و امور قراردادها جهاددانشگاهی مدیریت منابع تنقیح قوانین سامد


نظر شما :