به همت معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی؛

نشست هم اندیشی کنشگران امور بیمه‌ای واحدهای جهاددانشگاهی برگزار شد/ بررسی شیوه ارائه خدمات مناسب‌تر به جهادگران

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۲ خدمات رفاهی تاپ خبر
نشست هم اندیشی کنشگران امور بیمه‌ای واحدهای جهاددانشگاهی با شرکت بیمه پارسیان در راستای هماهنگی بیشتر بین عوامل اجرایی توسط معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع این نهاد برگزار شد.
نشست هم اندیشی کنشگران امور بیمه‌ای واحدهای جهاددانشگاهی برگزار شد/ بررسی شیوه ارائه خدمات مناسب‌تر به جهادگران

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، نشست هم اندیشی کنشگران امور بیمه ‌ای واحدهای جهاددانشگاهی با شرکت بیمه پارسیان در راستای هماهنگی بیشتر بین عوامل اجرایی امروز، 30 خرداد ماه به همت معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع این نهاد در موسسه آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی برگزار شد.

حسن بسلان پور مدیر اداره خدمات رفاهی و توسعه سلامت سرمایه انسانی جهاددانشگاهی، دکتر حساس مدیریت یاری رسان شرکت بیمه پارسیان، مهندس خسروی مدیریت فروش این شرکت، مهناز مشهدی یحیی مسئول پروژه بیمه جهاددانشگاهی و مسئولان امور بیمه واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی به صورت حضوری و برخط در این نشست شرکت کردند.

در ابتدای این نشست مدیر اداره خدمات رفاهی و توسعه سلامت سرمایه انسانی جهاددانشگاهی بیان کرد: این نشست در راستای داشتن بهترین عملکرد از قرارداد جهاددانشگاهی با بیمه پارسیان برگزار شد.

وی افزود: در ادامه فرآیند انعقاد قرارداد، کارگروهی از واحدهایی که بیشترین تعداد را در بیمه داشتند مانند پژوهشگاه رویان، علم و فرهنگ و خراسان رضوی تشکیل شد تا عملکرد این بیمه را بررسی کنند. در همین رابطه چند جلسه نیز برگزار شد تا مشخص شود برای سال آینده چه کارهایی را باید انجام دهیم تا خدمات مناسب‌تری به جهادگران ارائه شود.

مدیر اداره خدمات رفاهی و توسعه سلامت سرمایه انسانی جهاددانشگاهی تصریح کرد: امروز نیز این نشست با حضور مدیران شرکت بیمه پارسیان برگزار شد تا مشکلات موجود باری دیگر بررسی شود و جایی که امکان تسهیلگری وجود دارد انجام شود.

بسلان پور با اشاره به بیمه بیش از 17 هزار نفر برای 72 واحد سازمانی و ارایه گزارش ادامه داد: در جلساتی که برگزار شد بخشی از مشکلات موجود حل و در خردادماه به حداقل رسید و تا کنون 3 هزار و 298 خانوار خدمات بیمه دریافت کرده اند که شامل  27 هزار و 703 خدمت می شود.

وی با اشاره به این که در جهاددانشگاهی باید سهم بیمه را در نقطه امن نگهداریم، تصریح کرد: نیاز به نظام ارجاع داریم تا هزینه ها کنترل شود.

در ادامه این جلسه حاضران به بیان مشکلات و سوالات خود در رابطه با نحوه ارجاع مدارک، مشکلات بارگذاری مدارک در سامانه سیناد، بیمه مسئولیت، بیمه آتش سوزی، آنلاین پرداخت شدن هزینه داروخانه و طولانی بودن زمان پرداخت هزینه ها از سوی بیمه پارسیان پرداختند و پاسخ های لازم را از کارشناسان بیمه پارسیان دریافت کردند.

کلید واژه ها: کنشگران امور بیمه بیمه جهاددانشگاهی سرمایه انسانی جهاددانشگاهی انسانی جهاددانشگاهی سلامت سرمایه انسانی جهاددانشگاهی


نظر شما :