با حضور دکتر مسلمی نائینی؛

مسابقات فوتسال جام شهدای جهاددانشگاهی آغاز شد

۲۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۶ خدمات رفاهی تاپ خبر
با همت اداره خدمات رفاهی و توسعه سلامت سرمایه انسانی، مسابقات فوتسال جام شهدای جهاددانشگاهی به مناسبت چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد در مجموعه ورزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز شد.
مسابقات فوتسال جام شهدای جهاددانشگاهی آغاز شد

با حضور دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی و هیات همراه، مسابقات فوتسال جام شهدای جهاددانشگاهی با شرکت 18 تیم از واحدهای این نهاد در تهران و البرز، امروز (سه شنبه24مردادماه) در مجموعه ورزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز شد.

برگزاری این مسابقات که به مناسبت چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی انجام می شود تا 11 شهریورماه ادامه دارد و تیم های شرکت کننده در قالب چهار گروه به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت. 

بر اساس این گزارش، تیم های سازمان علوم پزشکی تهران، پژوهشگاه ابن سینا، سازمان فعالیت های قرآنی و سازمان خواجه نصیرالدین طوسی در گروه اول این مسابقات قرار گرفته اند و گروه دوم این مسابقات نیز شامل تیم های واحد تربیت مدرس، سازمان انتشارات، دانشگاه علم و فرهنگ، خبرگزاری ایسنا و پژوهشگاه رویان است. 

همچنین تیم های سازمان علم و صنعت، پژوهشکده سرطان معتمد، واحد البرز، پژوهشکده گیاهان دارویی، سازمان تهران در گروه سوم و تیم های شهید بهشتی، دفتر مرکزی، سازمان صنعتی شریف و علمی کاربردی گروه چهارم این مسابقات را تشکیل داده اند.

کلید واژه ها: خدمات رفاهی


نظر شما :