پژوهشکده معتمدبه عنوان دومین واحد برگزیده اجرای آزمایشی پروژه طراحی، تدوین و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد اعضای جهاد دانشگاهی شد

۰۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۷:۴۷ اخبار عمومی تاپ خبر
پیرو جلسه مشترک با دکتر گنجعلی در خصوص طراحی، تدوین و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد اعضای جهاد دانشگاهی، سازمان علم و صنعت و پژوهشکده معتمد به عنوان دو واحد سازمانی منتخب برای طراحی و تدوین و اجرای آزمایشی نظام مذکور تعیین شدند.
پژوهشکده معتمدبه عنوان دومین واحد برگزیده اجرای آزمایشی پروژه طراحی، تدوین و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد اعضای جهاد دانشگاهی شد

بر اساس گزارش اداره کل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه، پیرو جلسه مشترک با دکتر گنجعلی در تاریخ 1402.06.27 در خصوص طراحی، تدوین و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد اعضای جهاد دانشگاهی، سازمان علم و صنعت و پژوهشکده معتمد به عنوان دو واحد سازمانی منتخب برای طراحی و تدوین و اجرای آزمایشی نظام مذکور تعیین شدند.

در همین راستا روز یکشنبه تاریخ 1402.07.09 جلسه معارفه و آشنایی اولیه تیم پروژه آقای مصطفی فتوت و آقای سعید ظاهری به همراه مجری پروژه جناب آقای دکتر اسداله گنجعلی با دکتر صرامی رییس سازمان پژوهشکده سرطان معتمد و سایر همکاران حوزه منابع انسانی آن سازمان برگزار شد.

در ابتدای جلسه جناب آقای فتوت ضمن ارایه توضیحاتی در خصوص پروژه طراحی، تدوین و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد و اهداف مورد نظر، انتخاب پژوهشکده سرطان معتمد به عنوان واحد نمونه برای اجرای آزمایشی نظام جامع مدیریت عملکرد را به دلیل گستردگی و پیچیدگی ماموریت‌ها و فعالیتهای پژوهشکده در حوزه پزشکی و نیز برخورداری از تیم متخصصان منابع انسانی مجرب و کارآزموده اعلام کرد.

در ادامه جناب دکتر گنجعلی پیرامون نظام مدیریت عملکرد، نحوه نظام سازی و تحول در منابع انسانی و همچنین دلایل اهمیت و الزامات آن را مورد بررسی قرار داد. سپس جناب دکتر صارمی مراتب رضایتمندی و آمادگی کامل خود جهت همکاری در این پروژه را اعلام کرد.

در ادامه مهندس فشارکی در خصوص تجربیات گذشته خود در پیاده سازی نظام مدیریت عملکرد و لزوم حمایت مدیریت ارشد سازمان در این راه و اهمیت بررسی و ارزیابی فرایندهای موجود در آن پژوهشکده گزارش داد.

آقای حاجیان مدیر اداره امور اداری و عمومی نیز در ادامه جلسه پیرامون وضعیت موجود شرح وظایف و مشاغل  پژوهشکده بویژه بخش خدمات تخصصی و درمان و همچنین  یک دوره مدیریت عملکرد برگزار شده توسط ایشان در سامانه جامع منابع انسانی گزارش داد.

در ادامه آقای سالاری تبار معاون پشتیبانی پژوهشکده سرطان معتمد در خصوص مشکلات و معضلات موجود و احتمالی در خصوص پیاده سازی پروژه نظام مدیریت عملکرد و اهمیت ایجاد بستر مناسب برای افزایش احتمال موفقیت پروژه نکاتی را متذکر شد.

در انتهای جلسه مقرر شد مستندات موجود در سازمان از قبیل پروژه‌های جاری، برنامه‌های عملیاتی و شرح مشاغل و سایر مدارک موجود در پژوهشکده گردآوری و در اختیار دکتر گنجعلی قرار گیرد تا ایشان پس از مطالعه مستندات و امکان‌سنجی اجرای پروژه، جدول زمانی مربوط را اعلام کرده و بر اساس آن جلسات آتی تنظیم و برگزار شود.


نظر شما :