افزایش کیفیت در ارتباط با معاونت پشتیبانی
پیرو اطلاع رسانی قبلی در خصوص ارتباط مستقیم همکاران جهادگر با معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی و استقبال جهادگران و تسریع در پاسخگویی هرچه بهتر از سوی این معاونت و پیگیری مطالبات، با توجه به اینکه همکاران محترم از درگاههای متفاوت از جمله شبکههای مجازی، پیامک، تماس تلفنی و ... اقدام به اعلام درخواست می نمایند پیشنهاد میشود تمامی درخواستها و مراجعات از درگاههای دیگر به این سامانه منتقل و به صورت متمرکز ثبت شود.
درخواست ملاقات حضوری با معاونت پشتیبانی
به همین منظور تقاضا دارد تمامی پیامهای ارسالی از شبکههای مجازی (بله، ایتا، سیستم پیام و ...) را در این قسمت بارگذاری نمایید، تا امکان پاسخگویی بهتر از طرف معاونت خدمت شما جهادگران عزیز ارائه شود. همچنین برای پیگیری و مشاهده وضعیت درخواست خود از طریق ورود "کد پیگیری" در سامانه اقدام نمایید.
نظر شما :