شرح وظایف حسابدار تنظیم حسابها

تعداد بازدید:۳۵۷۶

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت پشتیبانی و امور مجلس)

عنوان واحد سازمانی : اداره حسابداری

کد واحد سازمانی : 1-2-6

عنوان پست سازمانی : حسابدار تنظیم حسابها

شماره پست: (62108) و (62109)

  1. انجام امور مربوطه به تهیه تراز عملیات، تنظیم حساب ماهانه در موعد مقرر و پیگیری امضای آنها
  2. تنظیم و رسیدگی به حسابها مربوط به واریز اسناد هزینه و سایر امور ذیربط
  3. کنترل درخواستهای واریزی از محل تنخواه گردان و تهیه جداول واریزی آن به تفکیک مواد و برنامه
  4. تهیه صورت مغایرت های بانکی
  5. رسیدگی به اسناد پیش پرداخت ها و علی الحسابها و سایر مدارک مربوط از نظر رعایت و اجرای قوانین و مقررات مالی
  6. رسیدگی به اعلامیه های بانکی، چک، تهیه و تنظیم برگه ها ی محاسباتی و کنترل حسابهای مربوطه به منظور رفع اختلاف
  7. ثبت الکترونیکی اسناد مالی
  8. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با رایانه، آشنایی با امور مالی و حسابداری، مهارت های گزارش نویسی و گزارش دهی

رشته های تحصیلی مرتبط: