شرح وظایف کارشناس ارتباطات رسانه

تعداد بازدید:۹۶۰۶

 اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (حوزه ریاست)

عنوان واحد سازمانی : اداره ارتباطات رسانه ای

کد واحد سازمانی : 2-2-1

عنوان پست سازمانی : کارشناس ارتباطات رسانه  

شماره پست: (12202)

  1. مطالعه و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات منتشره توسط رسانه های عمومی در ارتباط با فعالیتهای جهاد و تهیه پاسخ و توضیح در موارد لازم با هماهنگی مدیران مربوطه
  2. پیگیری تهیه و تنظیم برنامه های مصاحبه مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی مسئولین جهاد حسب مورد
  3. جمع آوری، تدوین و انعکاس اخبار و اطلاعات کلیدی جهاددانشگاهی از طریق پایگاه ها و پورتال‌های اطلاع رسانی
  4. برقراری ارتباط مستمر با رسانه ها و انعکاس اخبار،‌ وقایع و رویدادهای مرتبط با هماهنگی مسئولین مربوطه
  5. تهیه بولتن خبری برای مدیران ارشد
  6. همکاری در ویرایش و اولویت بندی اخبار مورد نیاز و ویراستاری پیام جهاد
  7. همکاری در تهیه اخبار و گزارش از گردهمایی ها و همایش های جهاددانشگاهی
  8. تهیه بریده جراید و Monitoring رسانه ها
  9. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی ازسوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی ،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با رایانه، مدیریت مراسم و جلسات، مهارتهای گزارش نویسی و گزارش دهی، آشنایی با روشها و ابزارهای نوین تبلیغات و اطلاع رسانی

رشته های تحصیلی مرتبط: