شرح وظایف کارشناس امور فرهنگی و تبلیغات

تعداد بازدید:۷۳۰۶

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (حوزه ریاست)

عنوان واحد سازمانی : اداره تبلیغات و انتشارات

کد واحد سازمانی : 1-2-1

عنوان پست سازمانی : کارشناس امور فرهنگی و تبلیغات

شماره پست: (12102)

  1. همکاری نزم افزاری در امور تبلیغاتی به واحدها، پژوهشکده ها،‌ ‌سازمانها و مراکز تابعه جهاددانشگاهی
  2. برنامه ریزی، پیگیری و هماهنگی اقدامات مرتبط با مکان، زمان، امکانات و تجهیزات مورد نیاز جهت برگزاری مراسم
  3. برنامه ریزی برپایی مراسم اعیاد، جشن ها و عزاداری ها در مناسبت های ملی و دینی
  4. پیگیری و هماهنگی درخواست های واحدهای جهاددانشگاهی در ارتباط با برگزاری مراسم ها
  5. تهیه محتوا و نظارت بر طراحی و نصب پوسترهای طراحی شده برای مناسبتهای ملی و دینی
  6. نظارت بر برگزاری منظم مراسم مستمر از قبیل نماز جماعت،‌ و برنامه های مذهبی در دفترمرکزی و پیگیری امور مربوطه
  7. تهیه محتوا و پیگیری تهیه و ارسال پوسترهای مربوط به مراسم به واحدها، پژوهشکده ها،‌ سازمانها و مراکز تابعه جهاد
  8. پیش بینی و برآورد لیست لوازم و ملزومات و نیازمندی های مربوط به برگزاری مراسم و پیگیری تامین و تدارک آن از طریق واحدهای مربوطه
  9. ارایه مشاوره و همکاری با کارشناسان امور انتشارات و گرافیک در ماموریت های گروهی محوله
  10. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی ،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با امور فرهنگی و اجتماعی، آشنایی با زبان انگلیسی، آشنایی

رشته های تحصیلی مرتبط: