شرح وظایف کارشناس رسیدگی و تطبیق اسناد
اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت پشتیبانی و امور مجلس) |
||
عنوان واحد سازمانی : اداره رسیدگی به اسناد |
کد واحد سازمانی : 5-2-6 |
|
عنوان پست سازمانی : کارشناس رسیدگی و تطبیق اسناد |
شماره پست: (62503) |
|
|
||
شرایط احراز |
||
حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی، شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید |
مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز: آشنایی با رایانه، آشنایی با امور مالی و حسابداری، مهارتهای گزارش نویسی و گزارش دهی |
|
رشته های تحصیلی مرتبط: |