شرح وظایف کارشناس هماهنگی طرح های خاص/ویژه

تعداد بازدید:۱۳۵۲

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت پژوهش و فناوری)

عنوان واحد سازمانی : گروه مدیریت پروژه های خاص/ ویژه پژوهش و فناوری

کد واحد سازمانی : 2-3-2

عنوان پست سازمانی : کارشناس هماهنگی پروژه های خاص/ویژه

شماره پست: (23202) و(23203)

  1. انجام اقدامات کارشناسی جهت پیاده سازی نظام مدیریت و برنامه ریزی پروژه های خاص/ویژه
  2. پیگیری ابلاغ دستورالعمل مدیریت و برنامه ریزی پروژه های خاص/ویژه به واحد ها و مدیران پروژه ها
  3. اخذ آمار و اطلاعات پروژه های خاص/ویژه از نمایندگان پروژه ها وفق دستورالعمل های مربوطه و بروز رسانی وضعیت پروژه ها به صورت دوره ای و زمانبندی شده
  4. برگزاری مستمر جلسات هماهنگی با نمایندگان هر یک از پروژه های خاص/ویژه
  5. تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات و ارائه روند پیشرفت پروژه ها به مسئولین مربوطه
  6. مقایسه عملکرد واقعی و برنامه ریزی شده پروژه ها و تهیه گزارشات مربوط به تاخیرهای موجود و استخراج دلایل عدم تحقق اهداف و گزارش آن به واحدها و مدیران پروژه ها
  7. ساماندهی، ثبت، نگهداری و پردازش اطلاعات تخصصی مورد نیاز پروژه‌های خاص/ویژه در امر برنامه ریزی و نظارت
  8. پیگیری ایجاد جریان مستمر آمار و اطلاعات پروژه ها به صورت دقیق و صحیح و در زمان مناسب با هماهنگی مدیران پروژه ها و مسئولین مربوطه
  9. برقراری ارتباط مستمر با مدیران و واحد های مربوطه جهت جمع آوری و ثبت اطلاعات پروژه ها
  10. تشکیل پرونده و تهیه و تنظیم و مستند سازی اسناد و مدارک مورد نیاز از مرحله تعریف تا تحویل نهایی طرح ها و پروژه ها حسب نیاز
  11. ارائه گزارشات کارشناسی، تحلیلی و آماری از وضعیت پیشرفت پروژه های به مقامات مافوق
  12. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با زبان انگلیسی، آشنایی با رایانه و اینترنت، آشنایی با روش های برنامه ریزی و مدیریت پروژه و نرم افزارهای تخصصی مربوطه، مهارتهای گزارش نویسی و گزارش دهی

رشته های تحصیلی مرتبط: