شرح وظایف کارشناس پیگیری و هماهنگی

تعداد بازدید:۵۹۱۰

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت فرهنگی)

عنوان واحد سازمانی : اداره اطلاع رسانی و مستندسازی فرهنگی

کد واحد سازمانی : 2-3-4

عنوان پست سازمانی : کارشناس پیگیری و هماهنگی

شماره پست: (43204)

  1. جمع آوری اسناد، مدارک و نتایج حاصل از طرح های فرهنگی از واحدها و گروه های تخصصی حوزه معاونت
  2. پیگیری امور مربوط به چاپ و انتشار نتایج حاصل از طرح های فرهنگی در قالب کتاب و مقاله
  3. پیگیری و هماهنگی با رسانه ها جهت انعکاس نتایج یافته های فرهنگی حوزه معاونت
  4. پیگیری اخذ نظرات مدیران و متولیان طرح ها و یافته های فرهنگی در خصوص شکل و محتوای یافته های فرهنگی قبل از انتشار رسمی آنها
  5. بررسی و ردیابی مستمر فرایند چاپ و انتشار یافته های فرهنگی و انعکاس اخبار و نتایج آن به مسئولین مربوطه
  6. تهیه و تدوین گزارشات کارشناسی و انعکاس نتایج اقدامات و پیگیری های بعمل آمده به مسئولین مربوطه
  7. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با رایانه و اینترنت، مهارتهای پیگیری و هماهنگی، آشنایی با اصول چاپ و انتشار، مهارت های گزارش نویسی و گزارش دهی

رشته های تحصیلی مرتبط: