شرح وظایف مدیر اداره مدیریت امور اداری
اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت پشتیبانی و امور مجلس) |
||
عنوان واحد سازمانی : اداره مدیریت امور اداری |
کد واحد سازمانی : 2-1-6 |
|
عنوان پست سازمانی : مدیر اداره مدیریت امور اداری |
شماره پست: (61201) |
|
|
||
شرایط احراز |
||
حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی، شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید |
مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز: آشنایی با اینترنت و رایانه، مهارتهای مدیریتی ، آشنایی با امور اداری و خدمات رفاهی
|
|
رشته های تحصیلی مرتبط:
|