شرح وظایف مدیر کل دفتر امور مجلس
اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت هماهنگی و امور مجلس) |
||
عنوان واحد سازمانی : دفتر امور مجلس |
کد واحد سازمانی : 1-5 |
|
عنوان پست سازمانی : مدیر کل دفتر امور مجلس |
شماره پست: (51001) |
|
|
||
شرایط احراز |
||
حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی، شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید |
مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز: آشنایی با اینترنت و رایانه، آشنایی با زبان انگلیسی، مهارتهای، آشنایی با تدوین طرح و لوایح قانونی، فن بیان و فن مذاکره، روبط عمومی بالا |
|
رشته های تحصیلی مرتبط:
|