تعاملات حوزه پژوهش و فناوری و پشتیبانی در جهاددانشگاهی/سرمایه انسانی مهمترین دارایی این نهاد

۰۱ تیر ۱۴۰۲ | ۱۸:۲۲ اخبار عمومی تاپ خبر
معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی با تشریح تعاملات حوزه پژوهش و فناوری و پشتیبانی و مدیریت منابع در این نهاد از ضرورت انسجام تیمی در جهاددانشگاهی سخن گفت.
تعاملات حوزه پژوهش و فناوری و پشتیبانی در جهاددانشگاهی/سرمایه انسانی مهمترین دارایی این نهاد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، سیدرضی آقاسیدی، معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی با همراهی مدیران کل این معاونت یکم تیر ماه در پنجاه و دومین گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی سراسر کشور در تریبون آزاد تعاملات پژوهش و فناوری و حوزه پشتیبانی و مدیریت منابع از نبود فضای گفتگو در کشور گله کرد و برگزاری چنین جلساتی را بسیار تاثیرگذار دانست.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی در ادامه با اشاره ساختار بودجه این نهاد گفت: ۸۰ درصد منابع در جهاددانشگاهی با تلاش جهادگران تامین می‌شود و فقط ۲۰ درصد آن از منابع دولتی است که با همین منابع بیشترین خدمات را انجام شده است‌.

وی در ادامه از تغییر رویکرد معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی از انفعالی به فعال بودن خبر داد و گفت: راهکارهای گذشته پاسخگوی نیازهای فعلی نیست و به دلیل تغییر شرایط پاسخ لازم را دریافت نمی کنیم.

آقاسیدی ضمن قدردانی از عنایات مقام معظم رهبری نسبت به جهاددانشگاهی کشور حمایت های ایشان را دلگرم کننده توصیف کرد و ادامه داد: در حوزه منابع و پشتیبانی باید دیپلماسی را سرلوحه خود قرار دهیم.

معاون پشتیبانی جهاددانشگاهی در ادامه لزوم انسجام تیمی را متذکر شد و اضافه کرد: شفافیت در کار پشتیبانی و یکپارچه سازی در جهاد دانشگاهی از اولویت های کاری این معاونت است.

آقاسیدی خاطرنشان کرد: سرمایه انسانی مهمترین دارایی جهاددانشگاهی است و در حوزه شاخص های نیروی انسانی جزو بهترین های کشور هستیم.

 گفتنی است، این گردهمایی دو روزه ظهر امروز با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان داد. 


نظر شما :