با توجه تنوع و اهمیت ویژه پروژه‌های در دست اجرا در حوزه فنی و مهندسی

سازمان علم و صنعت برگزیده اجرای آزمایشی پروژه طراحی، تدوین و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد اعضای جهاد دانشگاهی شد

۰۱ مهر ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۶ اخبار عمومی تاپ خبر
طراحی، تدوین و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد اعضای جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از فعالیت‌های زیربنایی حوزه مدیریت سرمایه انسانی برای بهبود و ارتقا بهره‌وری سازمان و شناسایی و تقدیر از سرمایه‌های انسانی شاخص در دستور کار این معاونت قرار گرفته است؛ با توجه تنوع و اهمیت ویژه پروژه‌های در دست اجرای سازمان علم و صنعت در حوزه فنی و مهندسی، این سازمان برای اجرای آزمایشی نظام جامع مدیریت عملکرد اعضای جهاد دانشگاهی به عنوان واحد سازمانی منتخب برگزیده شد.
سازمان علم و صنعت برگزیده اجرای آزمایشی پروژه طراحی، تدوین و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد اعضای جهاد دانشگاهی شد

یکی از ارکان اساسی برای دستیابی به اهداف و حرکت به سمت چشم‌انداز و استراتژی‌های سازمانی فراهم آوردن بستری مناسب، علمی و کارآمد برای بهره‌وری و مدیریت عملکرد سرمایه انسانی است؛ بدین منظور پروژه طراحی، تدوین و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد اعضای جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از فعالیت‌های زیربنایی حوزه مدیریت سرمایه انسانی برای بهبود و ارتقا بهره‌وری سازمان و شناسایی و تقدیر از سرمایه‌های انسانی شاخص در دستور کار معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع قرار گرفته است؛ در همین راستا و با توجه تنوع و اهمیت ویژه پروژه‌های در دست اجرای سازمان علم و صنعت در حوزه فنی و مهندسی، این سازمان به عنوان واحد سازمانی منتخب برای اجرای آزمایشی این نظام برگزیده شد. 

بدین منظور روز چهارشنبه تاریخ 1402.06.29 جلسه معارفه و آشنایی اولیه‌‌ای با حضور کارشناسان گروه مدیریت راهبردی سرمایه‌ انسانی آقای  فتوت و آقای ظاهری و دکتر گنجعلی مسئول پروژه با رییس سازمان علم و صنعت و همکاران حوزه منابع انسانی آن سازمان برگزار شد. 
در این جلسه آقای چینیان مدیر اداره منابع انسانی و امور اداری آن سازمان توضیحاتی در خصوص نظام مدیریت عملکرد فعلی، ساختار سازمانی و آمار نیروی انسانی آن سازمان ارایه کرد. در ادامه دکتر گنجعلی ضمن تشریح زوایای طرح، نکات و سوالاتی در خصوص موارد مذکور مطرح کرد. در ادامه دکتر روشن در خصوص ضعف‌ها و چالش‌های موجود و عدم یکپارچگی میان بخشهای مختلف سازمان علم و صنعت به تفصیل توضیح دادند؛ دکتر گنجعلی نیز در خصوص نحوه‌ی اعمال نظام مدیریت عملکرد و وجه تمایز آن با ارزشیابی عملکرد توضیح داد.

در نهایت مقرر شد با دریافت مستندات کامل، در اسرع وقت موضوع در جلسه بعدی مورد بررسی و سپس مراحل اجرایی آن مشخص شود.


نظر شما :