حفظ شئونات نهاد جهاددانشگاهی در انجام تبلیغات

تعداد بازدید:۱۲۲۹

[1] حسب دستور ریاست محترم جهاددانشگاهی و نظر به اهمیت جایگاه نهاد جهاددانشگاهی در جامعه و به منظور حفظ شئونات این نهاد توجه همکاران گرامی را به موارد ذیل جلب می نماید:

1- در استفاده از ابزار تبلیغاتی و موارد پیرامون آن باید تمامی جنبه های ارزشی ، اجتماعی، فرهنگی و ... متناسب با نهاد جهاددانشگاهی در نظر گرفته شود.

2- اخذ مجوز از معاونت های ذیربط برای تمامی آگهی ها (آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، استخدامی و ...) قبل از انتشار آن در رسانه های محلی، سراسری ، صدا و سیما و دیگر موارد مشابه از جمله شبکه های اینترنتی و تبلیغات شهری لازم و ضروری است.

3- استفاده از رسانه های خارج از کشور و ماهواره ای جهت تبلیغ با مجوز رئیس جهاددانشگاهی امکان پذیر می باشد.


 

[1] - این بخشنامه طی شماره 32675/51/28د مورخ 23/10/86 حوزه ریاست به واحدهای جهاددانشگاهی ابلاغ گردیده است.