اطلاعیه استفاده از اماکن اقامتی تهران

۰۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۶ خدمات رفاهی

به آگاهی می‌رساند اعضای محترم جهاد دانشگاهی (به غیر از استان تهران و البرز) که قصد اقامت در تهران را دارند، با برنامه ریزی مناسب می‌توانند از هتل‌های اقامتی تهران (به شرح پیوست) استفاده نمایند.

       همکاران محترم می‌توانند ضمن هماهنگی با اداره خدمات رفاهی و اجتماعی (آقای کاهه) با مراجعه به تارگاه معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع به نشانی : http://srm.acecr.ac.ir در بخش منابع انسانی و اداری، فرم " درخواست استفاده از امکانات اقامتی " را تکمیل و ارسال کنند.

         در صورتی که تعداد متقاضیان استفاده از امکانات رفاهی بیش از ظرفیت باشد، انتخاب افراد به‌صورت قرعه‌کشی خواهد بود. 

         همکاران محترم پس از تایید درخواست می‌بایست دو سوم وجه مربوط (سهم واحد و سهم عضو) را به شماره کارت 5022297000081252 و یا شماره حساب 1-536892-810-216  بانک پاسارگاد شعبه تجریش کد 216 به‌ نام دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی یا شماره  IR660570021681000536892001 شبا5واریز و تصویر فیش ­واریزی را به نشانی پست الکترونیکی     WD@acecr.ac.ir ایمیل نمایند. همکارانی که درخواستشان مورد تایید قرار گرفته‌شود 48 ساعت برای واریز وجه فرصت خواهند داشت و پس از آن دیگر متقاضیان جایگزین خواهند شد. (درخواست‌ها 10 روز قبل از تاریخ اقامت بررسی خواهند شد).

         همچنین دیگر اطلاعات ضروری مراکز اقامتی به شرح زیر به آگاهی می‌رسد:

1-  با هماهنگی به عمل آمده با مدیریت هتل‌ها، صبحانه بر عهده مراکز اقامتی می‌باشد.

 2-  برای کودکان کمتر از سه سال بدون استفاده از صبحانه هزینه‌ای دریافت نخواهد شد.

 3- اعضا برای یک بار در سال می‌توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده برای هر یک از  مراکز استفاده نمایند. در صورت تقاضای استفاده مجدد، کل هزینه مربوط به عهده متقاضی می‌باشد. در هر حال، در پذیرش، اولویت استفاده با اعضایی است که قبلا از آن اماکن اقامتی استفاده نکرده‌اند. 

4- حداکثر زمان استفاده از مراکز سه شب و چهار روز است. برای استفاده بیش از سه شب در صورت امکان، پرداخت کلیه مبالغ به عهده عضو استفاده کننده می‌باشد.

5- برای صدور معرفی نامه، ارسال فیش سهم عضو و سهم واحد الزامی است. (لطفا روی فیش مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، نام هتل مورد تقاضا و تاریخ استفاده ذکر شود)

6- خواهشمند است تمامی مبالغ مرتبط با اداره خدمات رفاهی و مراکز اقامتی، به شماره حساب بانک پاسارگاد واریز شود و از واریز به دیگر حساب‌های دفتر مرکزی خودداری شود.

7-  برای دریافت نظرات و پیشنهادات همکاران ارجمند  فرم نظر سنجی در تارگاه معاونت پشتیبانی پیش بینی شده‌است. ارسال نظرات موجب بهره‌مندی ما برای ارائه خدمات بهتر است.


نظر شما :