اطلاعیه تبدیل وضعیت اعضای غیر هیات علمی

۰۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۷ اطلاعیه ها
اطلاعیه تبدیل وضعیت اعضای غیر هیات علمی

به استحضار می رساند با عنایت به تعیین نسبت‌های استخدامی اعضا در جداول منابع انسانی ماده واحده برنامه ششم توسعه و بر اساس آمار نیروی انسانی در ابتدای سال 1399، در شورای اداری و استخدامی جهاددانشگاهی با تخصیص 335 مجوز پیمانی و 110 مجوز رسمی در رسته غیر هیات علمی موافقت شده ‌است. بر این اساس واحدهای سازمانی می‌­توانند بر حسب حداکثر تعداد مجاز (2برابرظرفیت) مندرج در جداول تخصیص سهمیه پیوست، درخواست و مدارک و مستندات اعضایی که دارای عملکرد قابل قبول و شرایط زیر می‌باشند را حداکثر تا تاریخ 1399.12.20 به اداره کل منابع انسانی و امور اداری ارسال نمایند.

شایان ذکر است مجموع سهمیه تخصیص یافته به واحدهای سازمانی، دو برابر مجوزها می‌باشد. بر این اساس افراد معرفی شده حسب سنوات، مدرک تحصیلی و پست سازمانی مجدد رتبه بندی و در نهایت حائز دریافت سهمیه می‌شوند.

با توجه به محدودیت زمانی، این اداره کل برای پذیرش درخواست‌هایی که پس از تاریخ مذکور ارسال می‌شود، مسئولیتی ندارد. در صورت عدم رعایت تخصیص سهمیه، شرایط احراز متقاضیان و نقص مدارک و مستندات، از فرآیند تبدیل وضعیت حذف خواهند شد. 

همچنین از ارسال درخواست افراد واجد شرایط بخشنامه ایثارگری دولت خودداری فرمایید. برای تبدیل وضعیت ایشان طبق رویه بخشنامه مذکور اقدام خواهد شد.

حداقل شرایط احراز اولیه متقاضیان:

1.  داشتن عملکرد قابل قبول و رضایت واحد سازمانی از ایشان، 

2.  داشتن حداقل سابقه خدمت در جهاد دانشگاهی بر حسب مدرک تحصیلی مطابق زیر:

         1.  حداقل سابقه برای تبدیل وضعیت از قراردادی به پیمانی:

                  1.    فوق لیسانس و دکتری با 48 ماه (4 سال) سابقه خدمت قراردادی 

                  2.   لیسانس با 78 ماه ( 6 سال و 6 ماه) سابقه خدمت قراردادی 

                  3.   فوق دیپلم با 108 ماه (9 سال) سابقه خدمت قراردادی 

                  4.   دیپلم با 156 ماه (13 سال) سابقه خدمت قراردادی

         2.   حداقل سابقه برای تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی:

                1.    فوق لیسانس و دکتری با 36 ماه (3 سال) سابقه خدمت پیمانی

                  2.   لیسانس با 60 ماه (5 سال) سابقه خدمت پیمانی

                  3.   فوق دیپلم با 84 ماه (7 سال) سابقه خدمت پیمانی 

                  4.   دیپلم با 120 ماه (10 سال) سابقه خدمت پیمانی

تبصره 1: ملاک محاسبه سابقه بر اساس سیاهه حقوق در جهاد دانشگاهی و تا تاریخ 29 / 12 / 1399 می‌باشد.

تبصره 2: سابقه حضور در شرکت‌ها، موسسات و دانشگاه‌هایی که اکثریت سهام آن متعلق به جهاد دانشگاهی است، قابل احتساب می­‌باشد. 

3.   داشتن حداقل شرایط احراز پست سازمانی مطابق مقررات زیر:

1.    دستورالعمل تطبیق پست‌های سازمانی جهاد دانشگاهی با رسته استخدامی

2.   دستورالعمل شرایط احراز مشاغل

3.   دستورالعمل اجرایی طرح طبقه‌بندی مشاغل

مدارک و مستندات متقاضیان دارای شرایط:

1.       فرم مجوز تبدیل وضعیت

2.       فرم کنترل حداقل شرایط احراز

3.       مجوز تبدیل وضعیت به پیمانی (ویژه متقاضیان تبدیل وضعیت به رسمی)

4.       فایل اکسل اطلاعات تجمیعی متقاضیان تبدیل وضعیت واحد سازمانی

تذکر 1: تمامی مستندات ارسالی می‌بایست بصورت الکترونیکی (فایل اکسل و pdf) حداکثر تا تاریخ 1399.12.20 ارسال شود. 

تذکر 2: در صورت درخواست اصل مدارک و مستندات تبدیل وضعیت و همچنین پرونده استخدامی عضو، واحدهای سازمانی موظف به ارائه اصل مدارک می‌باشند. بدیهی است در صورت مغایرت در اطلاعات ارسالی و اصل مدارک و یا نبود مدارک کافی، سهمیه تخصیص یافته حذف و مسئولیت آن بر عهده واحد می باشد.

تذکر 3: تمامی درخواست‌های تبدیل وضعیت که پیش از این به دفتر مرکزی ارسال شده است، قابل بررسی نمی‌باشد. ضروری است، تمامی درخواست‌ها به‌روز رسانی و مجدد با شرایط مندرج در این اطلاعیه تطبیق و ارسال شود.


لینک دانلود فایل

نظر شما :

یک جهادگر از یک استان محروم ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۹
ضمن تشکر از مدیران محترم دفتر مرکزی . درمورد تبدیل وضعیت نیروها ابهامی وجود دارد که اساسا معیار تشخیص عملکرد قابل قبول و رضایت واحد سازمانی از فرد چه آیتم های هستند و اگر در یک واحد سازمانی بر اساس حب و بغض در مورد یک نفر تصمیم بگیرند و اعلام عدم رضایت نمایند دست نیرو به کجا بند است ؟ مورد دیگر اینکه در خصوص نیروهای تازه استخدام شده جهاد بدیهی است که سازمان مربوطه در مورد کارایی یا عدم کارایی نیرو باید نظر بدهد ولی در خیلی از استانها نیروهایی با سابقه بیشتر از 15 سال هنوز قراردادی هستند و به هر دلیلی تا بحال پرونده انها جهت تبدیل وضعیت ارسال نشده است ایا درست است که بعد از 15 سال هنوز هم در مورد تبدیل وضعیتشان رضایت سازمانی ملاک باشد تا جلوی اعمال نظرهای بعضا با حب و غرض باز باشد چونکه واحد تا بحال اصولا یک حدی از رضایتمندی از فرد داشته است که این قدر سابقه دارد . در حالیکه نیرو در شرف بازنشستگی است هنوز هم می توان ازش ناراضی بود و جلوی تبدیل وضعیتش را گرفت !!!!
از ترس رئیس واحد اسمم را نمی توانم بنویسم ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۲:۳۶
همکاران محترم جهاد دانشگاهی به عرض بنده توجه فرمایید . 23 سال است که در نهاد جهاد دانشگاهی در یکی از استانها مشغول فعالیت هستم دو سه سال پیش پیمانی شدم و قصد دارم با توجه به امکان بازنشستگی خانمها بعد از 25 سال در سال آینده درخواست خاتمه کار و بازنشستگی بدم . اگر رئیس واحدمون از کار بنده رضایت نداشته باشد و عملکردم قابل قبول نباشد انوقت به صورت پیمانی بازنشسته شوم احیانا برای سیستم مدیریتی جهاد دانشگاهی مایه خجالت و آبروریزی نباشم خدای نکرده ؟ تهرانی نیستم و از واحدهای عقب نگه داشته شده شهرستان هستم .
همکار ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰
از رییس محترم جهاد دانشگاهی درخواست داریم که همکاران چهارده سال به بالا در الویت استخدام پیمانی قرار گیرند
همکار جهادی ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۶
با سلام عملکرد ها بر چه اساسی سنجیده میشوند ؟ چابلوسی یا کار ؟ چه کسانی باید اعلام رضایت کنند ؟تشخیص عملکرد با نظر مجموعه مدیران ومعاونان است یا شخص رئیس واحد؟ اگر شخصی عملکرد قابل قبول نداشته با چه منطقی 23سال یا 15 سال کار کرده؟ بنظر بنده معیار تشخیص باید برای افراد زیر 10سال سابقه باشد
جهادگر ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۱
با سلام اینجانب از ریاست محترم جهاددانشگاهی و سایر مدیران محترم عاجزانه تقاضا دارم بند (1) رو حذف کنند ، واقعا در این گونه مواقع افراد چابلوس تر و دارای پست بالاتر تو الویت قرار می گیرند و ما کارشناسان بدبخت هر سال چشم به سال آینده داریم ، یا لااقل شخص رو براساس سابقه انتخاب کنند و از رییس سازمان یا واحد بخواهند نظرش نسبت به عملکرد ایشان اعلام کنند ، مگر نه اشخاصی مثل من تا بازنشستگی باید قراردادی باشند.
سلام ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۴
خدایا توکل بر تو اول میان شرایط غیر خودی هارو مخالف با این شرایط قرار میدن و بعد مینوسن بایستی فلان بند ها صدق کند آخه چطوری.... یاالله ...
منتظر ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۷
عزیزان شاغل جهاد دانشگاهی چطور میشه استخدام جهاد شد؟؟؟ آزمون استخدامی کی داره؟؟(همین نوع قراردادی منظورم هست)
پاسخ مدیر سایت ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۶

سلام. استخدام در جهاددانشگاهی به صورت غیرمتمرکز و بر اساس نیاز هریک از واحدهای سازمانی در سراسر کشور صورت می پذیرد.

همکار ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰
با سلام اینکه سنوات آخرین مدرک تحصیلی در نظر گرفته شود غیر منطقی است. زیا کسی که با کارشناسی ارشد 4 سال استخدام شده شرایط را دارا می باشد و منتها کسی که 15 سال استخدامی با لیسانس بوده و طی 2 سال اخیر ارشد گرفته با توجه به سنوات 2 ساله ارشد شامل تبدیل وضعیت نمی باشد. این به دور از انصاف و غیر قابل قبول می باشد. لطفا تجدید نظر بفرمایید.
همکار زحمتکش ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۴
تو رو خدا سابقه کاری از آخرین مدرک تحصیلی از کجا اومد حالا که بعد 15 سال نوبت ما شد تبدیل وضعیت بشیم. خدا رو خوش نمیاد
هیچ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۹
باسلام و احترام با همه احترام و عشقی که به این مجموعه دارم متاسفانه در بحث تبدیل وضعیت ها باید عرض کنم بسیار ناعادلانه و غیرمنطقی عمل میشود . من یک نیرو هستم که تا کنون در حدود 20 سال صادقانه و با عشق به کارم در این مجموعه فعالیت کردم ، اگرچه به مدت حدود 18 سال سابقه بیمه دارم ؛ اما همچنان یک نیروی قراردادی هستم زیرا همیشه معیارها غیرشفاف و غیرمنطقی و بسیار سلیقه ای بوده است. در حوزه های مختلف از ابتدا اولویت اختصاص پست و شماره پست وضعیت نیروها بوده و لذا همیشه پست و شماره پست ابتدا بین نیروهای رسمی و پیمانی تقسیم شده و بعد جاهای خالی را به نیروهای قراردادی می دادند پس کاملا مشخص است که هر سال در زمان تمدید قرارداد یک جای خالی در هر بخشی قسمت یک نیروی قراردادی می شود که اولا نمی تواند مستمر باشد و دوما ممکن است با شرایط تحصیلی و کاری که در حال انجام است بسیار مغایر باشد . چه بسا یکی مثل من در یک بخش کار می کند و هر سال یک جای خالی از یک معاونت دیگر و کاملا مغایر با فعالیت و تخصصش به او اعطا میشود زیرا در بخشی که فعالیت می کند در اختصاص پست اولویت همیشه با پرسنل رسمی و پیمانی است . لذا این نیرو هرگز فرصت قرار گرفتن در این لیست را ندارد چون شرایط تدوین شده توسط شما کاملا دور از واقعیت است و فقط با معیارها و تجربیات فضای اداری پایتخت منطبق است نه واحدها و یا سازمانهای خارج از تهران. من در طی این سالها دو مرتبه در لیست قرار گرفتم اما هر دفعه بدون هیچ دلیل منطقی خط خوردم و جالب اینجاست که دقیقا نیروهایی انتخاب شدند که در چاپلوسی، خبرچینی و جاسوسی و همچنین دزدی در کار ، هدیه و زیرمیزی بسیار توانمند بودند نه در کار . نیرویی که در کنار من کار می کرد و هم سابقه هستیم و هیچ خلاقیت و عملکرد مثبتی نداشت حتی در تمام زمانهایی که در محل کار من مشغول کار سخت بودم و او مشغول بازی رایانه ای و یا چرت زدن ، حتی به لحاظ مدرک تحصیلی بسیار پایین تر بود ، تبدیل وضعیت شد اما من همچنان قراردادی هستم . زیرا کاملا سلیقه ای است . به یقین در این سالها آموختم که نیرویی که صادقانه در پی رفع نواقص و پیشبرد اهداف سازمانی و اهداف جمعی مجموعه باشد در این مجموعه هرگز رشد نخواهد کرد. رشد ، ارتقاء و تبدیل وضعیت تنها مختص نیروهایی است که تنها به منافع شخصی خود می اندیشند و بر همین اساس رابطه ها و جایگاه خود را می سازند. واحدها بر اساس نیاز مرتب نیروهای جدید جذب می کنند و انها را ارتقا می دهند و به جای توانمند سازی همان پرسنل قدیمی و تغییر در ساختار و ایجاد انگیزه در نیروهای موجود ، تمام انگیزه ها را از نیروهای قدیمی تر خود میگیرند. سخن بسیار است و مجال بس کوتاه . در پناه ایزد دادگر عادل باشید.
جهاد شریف ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۳
متاسفانه این سبک کارها کاملا غیره شفاف هست و ضد درد صد سلیقه ی برخورد میشه و نارضایتی بالایی داره به دلیل عدم شفافیت و سلیقه ی بودنش هر کسی تو چشم بود و بخصوص در ارتباط با بالایی ها بود تغییر وضعیت داد ما بقی هیچ
همکار ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۰
آیا مشکلات همکاران واقعا از این طریق به گوش دکتر طیبی ریاست جهاد می رسه؟ خواهشا خواهشا اینرو جواب بدیت
همکار زحمتکش ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۳
سلام جناب آقای دکتر طیبی لطفا بگید این به حقه که بنده بعد از این همه سال زحمت و تلاش برای ارتقا مدرک فقط آخرین مدرک تحصیلیم برای تبدیل وضعیت مهمه؟ واقعا اینه یا واحد اینجور اطلاع رسانی کرده؟ مدیر سایت خواهشا جواب بدیت
پاسخ مدیر سایت ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۲

بخشنامه درج شده روی سایت ملاک است.