کمک کارشناس امور اداری
رشته شغلی : کمک کارشناس امور اداری شماره تشخیص: 92
رسته : امورتوسعه منابع انسانی
تعریف :
این عنوان در برگیرنده پستهایی است که تحت نظارت کارشناسان، سرپرستان عهدهدار وظایف مربوط به امور اداری و استخدامی، آموزشی و مسائل رفاهی اعضاء میباشند.
نمونه وظایف و مسئولیتها :
- جمعآوری آمارو اطلاعات مربوط به نیروی انسانی
- اجرای نظام ارزشیابی عملکرد اعضاء شامل توزیع، جمعآوری و طبقهبندی فرمهای ارزشیابی و امتیازات اعضاء
و تهیه گزارش لازم در صورت لزوم
- پاسخگویی و راهنمایی اعضاء و مراجعین در حیطه وظایف مربوط
- انجام و پیگیری امور رفاهی اعضاء
- تهیه خلاصه پرونده برای اعضاء و امور مربوط به حوزه فعالیت
- همکاری درانجام فعالیتهای مربوط به جذب و گزینش نیرو، خروج از خدمت، انتصاب، انتقال، ارتقاء،
مرخصی، و اضافهکار و افزایش حقوق در چارچوب ضوابط و مقررات و آئیننامههای مربوط
- تنظیم پیشنویس مکاتبات اداری
- پیگیری و اخذ مستندات فعالیتهای پژوهشی و نگهداری آنها
- پیگیری مکاتبات اداری
- مراجعه به سازمانها و مراکز ذیربط و پیگیری امور مربوط به حوزه مربوط
- همکاری در تهیه گزارشات کارشناسی و ادواری حسب مورد
- پیگیری امور اجرایی مربوط به برگزاری کارگاه آموزشی، همایشها و گردهماییها و ...
- همکاری در تهیه مطالب و پیگیری امور مربوط به نشریات و بروشورهای تبلیغاتی حوزه ذیربط
شرایط احراز ازنظر تحصیلات و تجربه :
مطابق دستور العمل شرایط احراز