شرح وظایف کارشناس اتوماسیون اداری

تعداد بازدید:۶۳۶۷

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت پشتیبانی و امور مجلس)

عنوان واحد سازمانی : اداره دبیرخانه و بایگانی

کد واحد سازمانی : 4-1-6

عنوان پست سازمانی : کارشناس اتوماسیون اداری

شماره پست: (61403)

  1. همکاری و مشارکت درنصب و راه اندازی سیستم نرم افزاری یکپارچه دبیرخانه و بایگانی
  2. راهبری سیستم دبیرخانه و بایگانی و هماهنگی رفع عیوب و مشکلات کاربران
  3. ارائه راهنمایی به کاربران سیستم دبیرخانه و رفع موانع و مشکلات احتمالی آنها
  4. پیگیری و هماهنگی امور سخت افزاری و نرم افزاری سیستم مکانیزه دبیرخانه و بایگانی با واحد های تخصصی مربوطه
  5. هماهنگی و نظارت در امر تهیه و نگهداری نسخ پشتیبان از فایل ها و اطلاعات سیستم های دبیرخانه و بایگانی بصورت ادواری
  6. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با رایانه، آشنایی با سیستم های اتوماسیون اداری، مهارت های گزارش نویسی و گزارش دهی