شرح وظایف کارشناس ارتباطات

تعداد بازدید:۵۶۲۳

 اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (حوزه ریاست)

عنوان واحد سازمانی : اداره ارتباط با مخاطبین

کد واحد سازمانی : 3-2-1

عنوان پست سازمانی : کارشناس ارتباطات

شماره پست: (12302)

  1. پیگیری اخذ نظرات، پیشنهادات و شکایات مخاطبین جهاد دانشگاهی
  2. انجام اقدامات مربوط به جمع‌بندی، بررسی و تجزیه و تحلیل نظرات، پیشنهادات و شکایات واصله از مخاطبین
  3. همکاری و مشارکت در دریافت و بررسی پیشنهادات و شکایات مخاطبین در مجموعه جهاد دانشگاهی
  4. همکاری و مشارکت در اجرای طرح‌های نظرسنجی از مخاطبین جهاد دانشگاهی
  5. پیگیری و ردیابی پیشنهادات و انتقادات و سایر موارد ارجاعی به مسئولین و واحدهای مختلف تا حصول نتیجه نهایی
  6. طراحی و تدوین فرم ها و پرسش نامه‌ها ونظام‌های مربوط به نظرسنجی از مخاطبین
  7. مسئولیت تدوین نشریه پیام جهاد ( شامل دریافت، دسته بندی و اولویت‌بندی اخبار و نظارت بر تدوین نهایی) و مدیریت توزیع اشتراک آن
  8. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی ،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با رایانه و اینترنت، ، فن بیان و روابط عمومی بالا، آشنایی با روش های مصاحبه و نظر سنجی، آشنایی با فنون مدیریت ارتباط با مخاطبین، آشنایی با روش های آماری تحلیل و نظر سنجی

رشته های تحصیلی مرتبط: