شرح وظایف کارشناس امور اعتبارات

تعداد بازدید:۱۳۴۰۲

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت پشتیبانی و امور مجلس)

عنوان واحد سازمانی : اداره حسابداری

کد واحد سازمانی : 1-2-6

عنوان پست سازمانی : کارشناس امور اعتبارات

شماره پست: (62106)

  1. پیگیری دریافت و جذب بودجه و اعتبارات از مراجع ذیربط
  2. ثبت اعتبارات دریافتی در دفاتر مربوطه
  3. بررسی اسناد درخواست هزینه یا اعتبارات و اظهارنظر در خصوص آنها در چارچوب مقررات
  4. تخصیص اعتبارات به واحد های ذیربط با هماهنگی مقامات و مسولین مربوطه
  5. ثبت اعتبارات تخصیصی در دفاتر مربوطه
  6. تهیه و تدوین گزارشات مربوط به اعتبارات
  7. تنظیم و نگهداری حساب اعتبارات بر حسب برنامه‌ها و فصول هزینه
  8. صدور درخواست جهت واگذاری اعتبارات به واحدها/سازمانها/مراکز/شرکتها/موسسات متقاضی
  9. پیگیری تامین اعتبارات برای انجام تعهدات و هزینه‌های تشخیص داده شده از محل بودجه مصوب در حدود مقررات مربوط حسب دستور مقام مافوق
  10. تهیه و تدوین گزارشات کارشناسی در خصوص میزان جذب و تخصیص منابع مالی و اعتبارات جهت ارائه به مقامات و مسئولین مربوطه
  11. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با رایانه، آشنایی با امور مالی و تامین اعتبارات، مهارت های گزارش نویسی و گزارش دهی

رشته های تحصیلی مرتبط: