شرح وظایف کارشناس امور کاربری نرم افزار

تعداد بازدید:۱۴۴۲

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت پشتیبانی و امور مجلس)

عنوان واحد سازمانی : اداره مدیریت امور اداری

کد واحد سازمانی : 2-1-6

عنوان پست سازمانی : کارشناس امور کاربری نرم افزار

شماره پست: 61210

  1. همکاری در پیاده سازی و اجرای نرم افزارهای امور اداری و پرسنلی در کلیه واحدهای جهاد دانشگاهی
  2. رفع مشکلات کاربری نرم افزارهای مربوط در جهاد دانشگاهی
  3. تهیه و تدوین دستورالعمل های مربوط به نحوه بهره برداری و استفاده از نرم افزارهای اداری در سطح جهاد دانشگاهی و پیگیری تایید و ابلاغ آن
  4. راهنمایی و پاسخگویی به سوالات و ابهامات کاربران مجموعه در حوزه نرم افزارهای مستقر امور اداری و خدمات رفاهی
  5. طراحی و تهیه گزارشهای آماری و اطلاعات پرسنلی مورد نیاز
  6. طراحی و تدوین دستورالعمل ها و فرم های مربوط به نحوه جمع آوری و مستند سازی اطلاعات و آمار پرسنلی
  7. تهیه نسخه پشتیبان از بانکهای اطلاعات امور اداری و پرسنلی و نگهداری آنها
  8. بررسی و کنترل صحت و اعتبار آمار، اطلاعات و گزارشات پرسنلی قبل از ارائه به مسئولان و واحد های مربوطه
  9. نظارت بر برقراری ارتباط میان نرم افزارها و بانکهای اطلاعاتی مختلف امور اداری و خدمات رفاهی با یکدیگر و با سایر نرم افزارها و بانکهای اطلاعاتی مستقر در جهاد دانشگاهی
  10. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با اینترنت و رایانه، آشنایی با زبان انگلیسی، ، آشنایی با بانک‌های اطلاعاتی و گزارش گیری

 

رشته های تحصیلی مرتبط: