شرح وظایف کارشناس امور مجلس

تعداد بازدید:۲۰۳۵

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت هماهنگی و امور مجلس)

عنوان واحد سازمانی : دفتر امور مجلس

کد واحد سازمانی : 1-5

عنوان پست سازمانی : کارشناس امور مجلس

شماره پست: (51002)

  1. جمع آوری و ثبت سوابق و تشکیل پرونده و تنظیم اسناد و مدارک مرتبط
  2. پیگیری دریافت و انعکاس نظرات، پیشنهادات، سوالات و تذکرات و دیگر موارد ارجاعی دولتمردان و نمایندگان مجلس به مسئولین ذیربط در جهاد دانشگاهی
  3. همکاری و مشارکت در تهیه و تدوین پیش نویس لوایح و تصویب نامه‌های پیشنهادی جهاد دانشگاهی
  4. پیگیری و انجام هماهنگی های لازم در خصوص جلسات فی ما بین ریاست و مدیران جهاد با نمایندگان مجلس و دولتمردان
  5. پیگیری و انجام هماهنگی های لازم در خصوص بازدید نمایندگان مجلس از واحد ها و سازمانهای تابعه جهاد
  6. تهیه و تدوین گزارشات کارشناسی، آماری، تحلیلی و مدیریتی از عملکرد و فعالیت های جهاد دانشگاهی جهت ارائه به نمایندگان مجلس و دولتمردان حسب نیاز و با هماهنگی مسئولین مربوطه
  7. پیگیری و هماهنگی اجرای توافقات فی مابین جهاد دانشگاهی و دولت و مجلس
  8. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با اینترنت و رایانه، آشنایی با زبان انگلیسی، مهارتهای گزارش نویسی و گزارش دهی، روابط عمومی بالا

رشته های تحصیلی مرتبط: