شرح وظایف کارشناس بررسی طرح ها (معاونت پژوهش و فناوری)

تعداد بازدید:۲۷۵۵

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت پژوهش و فناوری)

 

عنوان واحد سازمانی : اداره راهبری و مدیریت پروژه ها

کد واحد سازمانی : 1-2-2

عنوان پست سازمانی : کارشناس بررسی طرح ها

شماره پست: (22102)و(22103)

  1. پیگیری دریافت پیشنهاد طرح های پژوهشی و فناوری در قالب پرسشنامه های تحقیقاتی
  2. ثبت پرسشنامه های تحقیقاتی و ارجاع آن به گروه تخصصی مربوطه جهت ارزیابی
  3. دریافت نظرات گروه های تخصصی در خصوص ارزیابی اولیه طرح های ارجاعی
  4. برنامه ریزی و اولویت بندی طرح های واصله جهت طرح در شورای بررسی نهایی طرح ها
  5. پیگیری دریافت مصوبات شورای بررسی نهایی طرح ها در خصوص طرح های مطروحه در شورا
  6. ابلاغ مصوبات شورا در خصوص طرح ها به واحد مجری
  7. پیگیری مصوبات شورا از واحد مجری تا انجام نهایی کار
  8. پیگیری تایید و تصویب و تامین منابع مالی مورد نیاز طرح های مصوب
  9. زمانبندی اجرای طرح های مصوب
  10. انجام اقدامات لازم جهت دریافت گزارشات مقطعی و نهایی طرح ها از مجری جهت ارزیابی و بررسی تخصصی و پیگیری تطبیق گزارشات با مصوبات شورا
  11. جمع بندی پرونده های طرح ها و آماده سازی جهت اعلام اختتام
  12. جمع بندی، تلفیق و طبقه بندی طرح ها و گزارشات واصله و ارائه گزارشات کارشناسی به مقامات مافوق
  13. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی ،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با زبان انگلیسی، آشنایی با رایانه و اینترنت، توانمندی های تحلیل، ارزیابی و گزارش نویسی و گزارش دهی

رشته های تحصیلی مرتبط:

کلیه رشته ها