شرح وظایف کارشناس مطالعات و بازاریابی پژوهشی

تعداد بازدید:۲۷۴۶

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت پژوهش و فناوری)

عنوان واحد سازمانی : گروه مطالعات نیازسنجی و پروژه یابی

کد واحد سازمانی : 1-4-2

عنوان پست سازمانی : کارشناس مطالعات و بازاریابی پژوهشی

شماره پست: (24104) و(24105)

  1. شناسایی بازارهای هدف طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی جهاد دانشگاهی و معرفی به مسئولین ذیربط جهت تصمیم‌گیری
  2. تهیه گزارشات تحقیقات بازار، کالا و خدمت و زمینه سازی ارائه گزارشات تحلیلی و کارشناسی به مسئولین مربوطه
  3. برقراری ارتباط با نهادها و سازمان‌های دیگر جهت بازاریابی و اخذ طرح های تحقیقاتی و پژوهشی
  4. ارزیابی وضعیت مشتریان، مخاطبین و رقبای جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهش و فناوری و تحلیل عملکرد ایشان جهت تصمیم گیری مسئولین مربوطه
  5. کنترل و نظارت و ارائه خدمات کارشناسی به واحدها و گروه های تابعه در خصوص فعالیتهای بازاریابی و تبلیغاتی
  6. بهره‌گیری از روش‌ها و ابزارهای مناسب جهت تبلیغات، اطلاع‌رسانی و معرفی توانمندی‌های علمی و پژوهشی جهاد در سطوح ملی و بین المللی
  7. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با زبان انگلیسی، آشنایی با رایانه و اینترنت، آشنایی با تکنیک های بازاریابی و تبلیغات، فنون بیان و مذاکره، داشتن روابط عمومی بالا، مهارت های گزارش نویسی و گزارش دهی

رشته های تحصیلی مرتبط: