شرح وظایف کارشناس نظارت و ارزیابی فعالیت های فرهنگی

تعداد بازدید:۱۸۷۵

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت فرهنگی)

عنوان واحد سازمانی : گروه ارزیابی و نظارت

کد واحد سازمانی : 3-2-4

عنوان پست سازمانی : کارشناس نظارت و ارزیابی فعالیت های فرهنگی

شماره پست: (42302) و (42303)

  1. جمع آوری، ثبت و تحلیل اطلاعات لازم جهت ارزیابی و سنجش عملکرد واحدهای حوزه معاونت
  2. ارائه خدمات کارشناسی به واحدهای تابعه حوزه معاونت جهت تکمیل و ارائه فرم های مربوط به سنجش عملکرد
  3. پیگیری تهیه، تکمیل و تلفیق فرم ها و گزارشات کنترلی و نظارتی و انعکاس نتایج و یافته های آن به مسئولین مربوطه
  4. ارزیابی و بررسی فرم های اطلاعاتی مربوط به گزارشات عملکردی واحدها و بخش های تابعه حوزه معاونت
  5. اندازه گیری و سنجش شاخص های عملکردی و ارائه گزارشات تحلیلی، مدیریتی، ادواری، موردی و موضوعی به مقامات مافوق
  6. تدوین گزارشات تحلیلی و کارشناسی از میزان تحقق و اهم دلایل عدم تحقق طرح ها و برنامه های فرهنگی به مقام مافوق
  7. کنترل و نظارت بر عملکرد و فعالیتهای فرهنگی واحدهای جهاد و شناسایی مشکلات آنها
  8. پیگیری ابلاغ دستورالعمل و نظام مدیریت و کنترل پروژه ها به واحد ها و مدیران پروژه ها
  9. جمع آوری، تنظیم، آماده سازی و ثبت آمار و اطلاعات پروژه ها وفق دستورالعمل های مربوطه و بروز رسانی وضعیت پروژه ها به صورت دوره ای و زمانبندی شده
  10. برگزاری جلسات هماهنگی با نمایندگان هر یک از پروژه ها جهت ثبت و بهنگام سازی اطلاعات و گزارشات
  11. تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات دریافتی و ارائه گزارشات ادواری از روند پیشرفت پروژه ها به مسئولین مربوطه
  12. ساماندهی، ثبت، نگهداری و پردازش اطلاعات تخصصی مورد نیاز پروژه ها با بهره گیری از ابزار های نرم افزاری موجود
  13. پیگیری ایجاد جریان مستمر آمار و اطلاعات پروژه‏ها به صورت دقیق و صحیح و در زمان مناسب جهت بهره برداری توسط ذینفعان
  14. برقراری ارتباط مستمر با مدیران و واحد های مربوطه جهت جمع آوری و ثبت اطلاعات پروژه ها
  15. ایجاد آرشیو مناسب از سوابق پروژه های حوزه معاونت
  16. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با زبان انگلیسی، آشنایی با رایانه و اینترنت، آشنایی با روش های ارزیابی و نظارت و نظام های توسعه و تعالی و سنجش عملکرد، مهارت های گزارش نویسی و گزارش دهی

رشته های تحصیلی مرتبط: