شرح وظایف کمک کارشناس آرشیو اسناد

تعداد بازدید:۲۷۶۱

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت پژوهش و فناوری)

عنوان واحد سازمانی : اداره مستند سازی و انتشار یافته های پژوهشی

کد واحد سازمانی : 3-2-2

عنوان پست سازمانی : کمک کارشناس آرشیو اسناد

شماره پست: (22305)

  1. نیازسنجی از واحدها و گروه های مختلف در خصوص کتب، نشریات و مدارک علمی مورد نیاز و انجام اقدامات لازم جهت تهیه و تامین آنها
  2. ارائه خدمات کتابخانه‌ای و اسناد و مدارک علمی به  مخاطبین داخلی و خارجی حوزه معاونت بر اساس دستورالعمل های مربوطه
  3. طراحی و پیاده سازی نظام کد بندی، طبقه بندی، ثبت و نگهداری کتب و اسناد حوزه معاونت پژوهشی
  4. بازدید از نمایشگاه های تخصصی کتاب جهت خرید و تامین کتب و نشریات مرتبط 
  5. زمینه سازی حفظ و نگهداری اسناد و مدارک و گزارشات بصورت الکترونیکی و فیزیکی
  6. پیگیری عودت کتب و گزارشات دریافتی توسط افراد و واحد های مختلف
  7. تهیه و تدوین گزارشات کارشناسی و انعکاس نتایج اقدامات و پیگیری های بعمل آمده به مسئولین مربوطه
  8. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی ،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با رایانه ، مهارتهای ICDL، آشنایی با اصول کتابداری و دفتر داری

رشته های تحصیلی مرتبط: