شرح وظایف کمک کارشناس امور بیمه

تعداد بازدید:۶۹۲۲

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع)

عنوان واحد سازمانی : اداره خدمات رفاهی و اجتماعی

کد واحد سازمانی : 5-1-6

عنوان پست سازمانی : کمک کارشناس امور بیمه

شماره پست: (61505)

  1. پیگیری و رسیدگی به درخواست های صدور، تمدید و تعویض دفترچه های بیمه کارکنان
  2. مراجعه و هماهنگی با واحدها، سازمانها و نهادهای ذیربط جهت انجام امور بیمه ای کارکنان جهاد
  3. انجام امور اجرایی و اداری خدمات بیمه تکمیلی کارکنان جهاد دانشگاهی
  4. انجام و پیگیری امور مربوط به بیمه تأمین اجتماعی کارکنان
  5. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با رایانه،  آشنایی با امور بیمه ای

رشته های تحصیلی مرتبط: