شرح وظایف مدیر اداره ارتباط با مخاطبین

تعداد بازدید:۱۱۲۳

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (حوزه ریاست)

عنوان واحد سازمانی : اداره ارتباط با مخاطبین

کد واحد سازمانی : 3-2-1

عنوان پست سازمانی : مدیر اداره ارتباط با مخاطبین

شماره پست: (12301)

  1. پاسخگویی به مخاطبین و انجام خدمات اطلاع رسانی به اقشار مختلف در زمینه فعالیتهای مختلف جهاد
  2. ایجاد امکان دسترسی مدیران و کارکنان جهاددانشگاهی به نشریات موردی و ادواری مختلف و انعکاس مطالب برگزیده جهت اطلاع افراد فوق الذکر
  3. برنامه ریزی اجرای طرحهای نظرسنجی به منظور بررسی دیدگاه های موجود در سطح جامعه نسبت به جهاددانشگاهی و سایر موارد در صورت لزوم و ارائه نتایج حاصله به افراد ذیربط
  4. مدیریت تهیه و توزیع نشریات داخلی و بولتن های خبری جهت ا فزایش آگاهی مدیران و کارکنان جهاد (‌به ویژه پیام جهاد)‌
  5. پیگیری اجرای سازماندهی برقراری ارتباط مستمر با مخاطبین داخل و خارج از مجموعه جهاددانشگاهی
  6. هماهنگی برگزاری میزگردها و همایش های مختلف جهت معرفی فعالیتهای جهاددانشگاهی با همکاری سایر واحدها
  7. پیگیری برقراری ارتباط میان مدیران و کارکنان جهاددانشگاهی با استفاده از شیوه های مختلف مانند جلسات گفتگو، ‌سخنرانی،‌ صندوق انتقادات و پیشنهادها و ....
  8. جمع آوری و فرآوری اطلاعات مربوط به فعالیتهای جهاددانشگاهی برای ارائه به اشکال گوناگون (اعم از سایت ،‌کاتالوگ و... )
  9. برنامه ریزی دریافت و اخذ نظرات،‌ پیشنهادات و شکایات مخاطبین جهاددانشگاهی به طرق مختلف و بااستفاده از ابزارهای نوین و کنترل و نظارت بر تهیه و تدوین گزارشات تحلیلی از این نظرات و انعکاس آن به مسئولین ذیربط
  10. همکاری و مشارکت در خصوص طراحی و پیاده سازی نظام های دریافت و بررسی پیشنهادات و شکایات مخاطبین در مجموعه جهاددانشگاهی
  11. همکاری و نظارت بر فعالیتهای ذیربط در واحدها،‌ سازمانها و مراکز تابعه جهاددانشگاهی
  12. مدیریت دبیرخانه شورای نظارت بر نشریات جهاددانشگاهی
  13. ایجاد انواع بانک اطلاعاتی بر حسب نیاز
  14. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی ،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با رایانه و اینترنت، فن بیان و روابط عمومی بالا، آشنایی با روش های مصاحبه و نظر سنجی، آشنایی با فنون مدیریت ارتباط با مخاطبین

 

رشته های تحصیلی مرتبط: