شرح وظایف مدیر اداره اموال

تعداد بازدید:۳۳۶۹

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع)

عنوان واحد سازمانی : اداره اموال

کد واحد سازمانی : 4-2-6

عنوان پست سازمانی : مدیر اداره اموال

شماره پست: (62401)

  1. مدیریت و ساماندهی املاک و اموال مجموعه جهاددانشگاهی مطابق با مقررات واستانداردهای مربوطه
  2. نظارت بر طراحی و تدوین و به روز رسانی مداوم بانک جامع اطلاعات اموال و املاک جهاددانشگاهی
  3. مدیریت بر حفظ و نگهداری اسناد مالکیت املاک ، اموال و خودروها
  4. مدیریت امورمربوط به بیمه اموال و املاک دفترمرکزی و نظارت بر بیمه اموال و املاک واحدهای زیرمجموعه
  5. همکاری ومشارکت در تدوین آئین نامه ها ، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مورد نیاز املاک و اموال در مجموعه جهاددانشگاهی
  6. نظارت بر تهیه و تنظیم دفتر اموال بودجه عمومی جهاددانشگاهی به صورت سالیانه
  7. ساماندهی و مدیریت امور انبار با توجه به استانداردهای مربوطه
  8. نظارت بر انجام کلیه امور اجرایی مربوط به اموال و املاک از قبیل صورت برداری از اموال ،تهیه گزارش‌های دوره‌ای ، چاپ و نصب پلاک اموال ، ثبت جابجایی اموال  و رفع مغایرتهای ناشی از جابجایی  اموال ، و اموال اهدایی وسایر موارد اجرایی
  9. کنترل و نظارت بر انبارداری کالاهای خریداری شده و انجام کلیه مراحل تحویل کالا به/ از انبار و ثبت و نگهداری اسناد مربوطه
  10. همکاری و مشارکت در نصب و راه اندازی سیستم های رایانه ای کنترل موجودی و انبار در مجموعه جهاد دانشگاهی
  11. مدیریت بر امور انبارگردانی و ارائه گزارشات ادواری و موردی از موجودی انبار با رعایت ضوابط مربوطه
  12. اعمال نظارت بر خریدهای کلان واحد های تابعه و ارئه گزارشهای دوره­ای به مقامات و مسئولین مربوطه
  13. برنامه ­ریزی و تهیه جداول زمانبندی تشریفات مناقصه خریدهای سال
  14. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی ،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با زبان انگلیسی، آشنایی با اینترنت و رایانه، مهارتهای مدیریتی ، آشنایی با امور تدارکات و انبارداری و تامین و خرید.

رشته های تحصیلی مرتبط: