شرح وظایف مدیر اداره مدیریت امور اداری

تعداد بازدید:۳۳۸۸

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت پشتیبانی و امور مجلس)

عنوان واحد سازمانی : اداره مدیریت امور اداری

کد واحد سازمانی : 2-1-6

عنوان پست سازمانی : مدیر اداره مدیریت امور اداری

شماره پست: (61201)

  1. مدیریت صدور احکام پرسنلی و نظارت بر عملکرد واحدها، استانها و مراکز تابعه جهاددانشگاهی در این حوزه
  2. پیگیری و هماهنگی انجام امور اداری، صدور احکام و محاسبه و استخراج اضافه کار، تاخیر، غیبت، مرخصی و ماموریت کارکنان دفترمرکزی
  3. انجام امور استخدامی اعضای جهاددانشگاهی
  4. رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله در خصوص استخدام، تبدیل وضع استخدامی و ترفیع کارکنان جهاددانشگاهی
  5. بررسی و تایید پیش نویس آیین نامه‌ها و سیاستهای اداری و رفاهی کارکنان و بازنشستگان شبکه جهاد دانشگاهی و پیشنهاد آن به مقامات مافوق
  6. پیگیری اخذ تایید و تصویب سیاستها و برنامه های اداری و رفاهی کارکنان در مراجع ذیربط
  7. پیگیری ابلاغ آیین‌نامه‌ها، بخش‌نامه‌ها و سیاست‌های اداری و رفاهی کارکنان و بازنشستگان به کلیه ارکان شبکه جهاد دانشگاهی
  8. کنترل و نظارت بر حسن اجرای آیین نامه ها و بخش نامه های اداری و رفاهی ابلاغی در شبکه جهاد دانشگاهی
  9. مدیریت ارایه خدمات اداری و رفاهی کارکنان در چارچوب دستورالعمل‌ها و ضوابط مصوب
  10. انجام اقدامات لازم جهت یکپارچه‌سازی و هماهنگ‌سازی سیاست‌های اداری و رفاهی در مجموعه جهاد
  11. انجام اقدامات لازم جهت  تامین رفاه و آسایش پرسنل جهاد دانشگاهی در چارچوب قوانین و مقررات مصوب
  12. نیاز سنجی امور مربوط به مسائل رفاهی کارکنان و پیگیری تامین و تخصیص آنها در چارچوب مقررات
  13. ارائه راهکارهای پیشنهادی در راستای افزایش  کارایی و اثر بخشی سیاستهای مربوطه به امور اداری و رفاهی کارکنان جهاد
  14. برقراری ارتباطات کاری و اخذ نظرات مدیران و کارکنان در خصوص مسائل و مشکلات اداری و رفاهی و پیگیری رفع و حل آنها 
  15. انجام وظایف مربوط به امور دبیرخانه شورای تسهیلات رفاهی و صندوق قرض الحسنه دفترمرکزی
  16. پیگیری و هماهنگی و انجام امور مربوط به نیروهای امریه (سربازی) در مجموعه جهاد دانشگاهی
  17. برقراری ارتباط و هماهنگی با واحدها، سازمانها و نهاد های مختلف جهت تامین خدمات رفاهی کارکنان جهاد در چارچوب مقررات
  18. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با اینترنت و رایانه، مهارتهای مدیریتی ، آشنایی با امور اداری و خدمات رفاهی

 

رشته های تحصیلی مرتبط: