شرح وظایف مدیر اداره امور اعضای هیات علمی

تعداد بازدید:۱۰۵۳

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت آموزشی )

عنوان واحد سازمانی : اداره امور اعضای هیات علمی

کد واحد سازمانی : 1-2-3

عنوان پست سازمانی : مدیر اداره امور اعضای هیات علمی

شماره پست: (32101)

  1. مدیریت امور اعضای هیأت علمی جهاد دانشگاهی
  2. ارزیابی و ارزشیابی مدارک تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزشی اعضاء‌طبق مقررات
  3. پیگیری امور ارتقای اعضای هیأت علمی در مجموعه جهاد دانشگاهی در چارچوب سیاستهای مرتبط
  4. انجام امور اداری و دبیرخانه ای کمیسیونها و کمیته های تخصصی مرتبط با جذب، ممیزی و ارتقاء اعضای هیأت علمی و تهیه و تنظیم پیش نویس آیین نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و مصوبات و پیگیری آنها
  5. برنامه ریزی در خصوص توسعه و تقویت مهارت‌های علمی و عملی اعضای هیات علمی در مجموعه جهاددانشگاهی
  6. همکاری و هماهنگی در امور پرسنلی، اداری ، رفاهی و رسیدگی به مسائل و مشکلات اعضای هیأت علمی جهاد دانشگاهی
  7. پیگیری امور مرتبط با انتقال تعهدات از وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری  و  بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
  8. تهیه، تدوین و پیشنهاد اولویت ها در اعطای تسهیلات آموزشی به اعضای هیأت علمی به منظور ارائه به مراجع ذیربط
  9. انجام امور جذب اعضای هیأت علمی جهاد دانشگاهی
  10. پیگیری برگزاری آزمون های تخصصی بدو ورود و حین خدمت اعضای هیأت علمی (حسب نیاز) با هماهنگی واحدها و مسئولین مربوطه
  11. همکاری و مشارکت در خصوص مدیریت و راهبری دوره های آموزش ضمن خدمت اعضای جهاددانشگاهی
  12. پیگیری ارزیابی نتایج آزمون ها و تهیه گزارش‌های و ارائه پیشنهادات لازم به مسئولین مربوطه
  13. تنظیم گزارش‌های درون حوزه‌ای
  14. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با زبان انگلیسی، آشنایی با رایانه و اینترنت، مهارتهای مدیریتی، مهارتهای برنامه ریزی آموزشی

رشته های تحصیلی مرتبط: