شرح وظایف مدیر اداره خدمات عمومی و پشتیبانی ستاد

تعداد بازدید:۸۴۸۶

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع)

عنوان واحد سازمانی : اداره خدمات عمومی و پشتیبانی ستاد

کد واحد سازمانی : 3-1-6

عنوان پست سازمانی : مدیر اداره خدمات عمومی و پشتیبانی ستاد

شماره پست: (61301)

  1. مدیریت ارائه خدمات عمومی و پشتیبانی به پرسنل دفتر مرکزی با هماهنگی واحدهای تخصصی مربوطه
  2. مدیریت امور نظافت، آبدارخانه، پذیرایی، رستوران، نقلیه و ایاب و ذهاب کارکنان
  3. هماهنگی در خصوص واگذاری امور پشتیبانی و خدمات عمومی به پیمانکاران خارج از مجموعه
  4. کنترل و نظارت بر عملکرد پیمانکاران متولی امور پشتیبانی و خدمات عمومی در حوزه ستاد
  5. همکاری در ارائه خدمات رفاهی و تسهیلات و کمک های غیرنقدی به کارکنان دفترمرکزی
  6. نظارت در امرنقل و انتقال وسایل و لوازم و جمع آوری اثاثیه اسقاط و غیرقابل استفاده و تحویل آن به انبار
  7. نظارت بر امور مربوط به آبدارخانه و پذیرایی کارکنان دفتر مرکزی
  8. برنامه ریزی تأمین فضا و تدارک تجهیزات و امکانات و وسایل اداری و رفاهی مورد نیاز با همکاری اداره اموراداری و خدمات رفاهی
  9. نظارت بر  امر نگهداری ساختمان‌ها و وسایل و تأسیسات واحدهای مختلف
  10. بازدید از ادارات و واحدهای تابعه ستاد دفتر مرکزی و بررسی و نظارت بر حسن ارائه خدمات عمومی و پشتیبانی
  11. مدیریت بر امور پذیرایی میهمانان داخلی و خارجی و انجام امور تشریفات، ایاب و ذهاب، محل جلسات و امثالهم
  12. اجرای نظام بهداشت و ایمنی محیط کار با نظارت و مشارکت اداره منابع انسانی
  13. مدیریت امور خریدهای خارجی از مرحله تخصیص ارز تا ترخیص کالا و تحویل به متقاضی
  14. هماهنگی در خرید و تدارک اقلام ، ملزومات و تجهیزات مورد نیاز دفترمرکزی
  15. انجام امور مرتبط با سفرهای داخلی و خارجی مسئولین و مدیران جهاددانشگاهی از جمله تهیه بلیط، ویزا، پاسپورت، اقامت و امثالهم
  16. طراحی و تدوین بانک اطلاعات تخصصی تأمین‌کنندگان دارای صلاحیت و توسعه و به‌هنگام‌سازی آنها جهت بهره‌برداری در جهاد
  17. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق