شرح وظایف مدیر اداره خدمات پشتیبانی مدیران

تعداد بازدید:۱۶۷۵

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت هماهنگی و توسعه)

عنوان واحد سازمانی : اداره خدمات پشتیبانی مدیران

کد واحد سازمانی : 3-2-5

عنوان پست سازمانی : مدیر اداره خدمات پشتیبانی مدیران

شماره پست: (52301)

  1. برنامه‌ریزی توسعه و تقویت مهارت‌های مدیریتی مدیران و رؤسای واحدها، پژوهشکده‌ها، سازمان‌ها و مراکز با همکاری معاونت‌های مربوطه
  2. فراهم نمودن زمینه‌های مناسب جهت ارتقاء سطح دانش مدیریتی رؤسای واحدها، پژوهشکده‌ها، سازمان‌ها و مراکز جهاد دانشگاهی با هماهنگی معاونت آموزشی
  3. برنامه‌ریزی و اجرای طرح انتخاب مدیران و رؤسای نمونه در سطح جهاد دانشگاهی با توجه به عملکرد ایشان در چارچوب دستورالعمل های مرتبط
  4. شناسایی و کشف نیروهای مستعد و کارا جهت واگذاری مسئولیت در جهاد دانشگاهی
  5. زمینه‌سازی تبادل دانش و انتقال تجربیات رؤسای واحدهای جهاد دانشگاهی
  6. پیگیری طراحی، ایجاد و مدیریت بانک های اطلاعاتی تخصصی منابع انسانی واحدها، پژوهشکده‌ها، سازمان‌ها و مراکز تابعه و زمینه سازی بهنگام سازی آن
  7. پیگیری و اعمال هماهنگی در ارائه خدمات پشتیبانی و رفاهی به منابع انسانی واحدها، پژوهشکده‌ها، سازمان‌ها و مراکز تابعه
  8. ارائه گزارشات مدیریتی و تحلیلی از وضعیت و عملکرد خدمات پشتیبانی و توسعه منابع انسانی به مقامات مافوق حسب نیاز
  9. انعکاس نظرات، دیدگاه ها، مشکلات و درخواستهای مدیران و رؤسای واحدها، پژوهشکده‌ها، سازمان‌ها و مراکز تابعه
  10. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با زبان انگلیسی، آشنایی با رایانه و اینترنت، مهارتهای اجرایی و عملیاتی، مهارت های مدیریتی، آشنایی با امور اداری و مدیریت منابع انسانی

رشته های تحصیلی مرتبط: