شرح وظایف مدیر اداره دبیرخانه و بایگانی
اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت پشتیبانی و امور مجلس) |
||
عنوان واحد سازمانی : اداره دبیرخانه و بایگانی |
کد واحد سازمانی : 4-1-6 |
|
عنوان پست سازمانی : مدیر اداره دبیرخانه و بایگانی |
شماره پست: (61401) |
|
|
||
شرایط احراز |
||
حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی، شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید |
مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز: آشنایی با زبان انگلیسی، آشنایی با رایانه و اینترنت، آشنایی با امور دبیرخانه و بایگانی، آشنایی با اصول ثبت و مستند سازی |
|
رشته های تحصیلی مرتبط: |