شرح وظایف مدیر اداره پیگیری

تعداد بازدید:۳۴۳۹

  سازمانی جهاد دانشگاهی (حوزه ریاست)

 

عنوان واحد سازمانی : اداره پیگیری

کد واحد سازمانی : 3-1-1

عنوان پست سازمانی : مدیر اداره پیگیری

شماره پست: (11301)

  1. مدیریت و پیگیری تهیه و تنظیم گزارش‌های مورد نیاز ریاست جهاد دانشگاهی از معاونتها و واحدهای مختلف
  2. پیگیری ابلاغ، تصویب، تهیه و تدوین گزارش‌ها و مستندات مورد نیاز در مجموعه جهاد دانشگاهی
  3. پیگیری مکاتبات، دستورات مکتوب، شفاهی و امور ارجاعی ریاست جهاد دانشگاهی به کلیه معاونت‌‌ها / واحدها / پژوهشکده‌ها و همچنین انعکاس نظرات موضوعی ایشان به مسئولان و اشخاص حسب مورد و ضرورت
  4. تهیه و تدوین گزارش‌های کارشناسی، مدیریتی، تحلیلی حسب پیگیری‌ها و انعکاس آن به مسئولین مربوطه
  5. پیگیری اجرای طرح ها، برنامه ها و اقدامات در مجموعه جهاد دانشگاهی حسب دستور مقامات مافوق تا حصول نتیجه نهایی
  6. پیگیری جمع‌آوری و استخراج اطلاعات، گزارشات و سوابق مورد نیاز ریاست جهاد دانشگاهی
  7. پیگیری و هماهنگی امور اداری و کارگزینی معاونین و روسای واحدها و انعکاس آن به مقامات و مسئولین مربوطه
  8. همکاری،‌ هماهنگی و پیگیری در خصوص اخذ نظر رئیس جهاد به جهت تهیه و صدور احکام و انتصابات در مجموعه جهاددانشگاهی
  9. جمع آوری و استخراج اطلاعات و سوابق مورد نیاز ریاست جهاددانشگاهی
  10. تهیه گزارشات موردی حسب نیاز ریاست جهاددانشگاهی
  11. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی ،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با زبان انگلیسی، آشنایی با رایانه و اینترنت، مهارت های مدیریتی، مهارتهای گزارش نویسی و گزارش گیری، فنون مذاکره و فن بیان

 

رشته های تحصیلی مرتبط: