شرح وظایف مدیر دبیرخانه هیات امنا، شوراها و مجامع

تعداد بازدید:۲۲۵۵

 اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (حوزه ریاست)

عنوان واحد سازمانی :  حوزه ریاست

کد واحد سازمانی : 1

عنوان پست سازمانی : مدیر دبیرخانه هیات امنا، شوراها و مجامع

شماره پست: (10101)

  1. زمانبندی و برنامه ریزی برگزاری جلسات هیات امنا، شورا ها و مجامع
  2. پیگیری و هماهنگی دریافت پیشنهادات برای تهیه و تنظیم دستور جلسات با هماهنگی مسئولین مربوطه
  3. پیگیری تنظیم و آماده سازی موضوعات قابل طرح در جلسات با هماهنگی واحدهای ذیربط
  4. جمع آوری مصوبات جلسات و تصمیمات اتخاذ شده و هماهنگی ابلاغ مصوبات و تصمیمات به واحدها، سازمانها و مراکز ذیربط
  5. انعکاس گزارشات عملکردی از جلسات و نتایج حاصله از اجرای تصمیمات و مصوبات به مقامات مافوق
  6. مدیریت پشتیبانی برگزاری جلسات هیات امنا، شوراها و مجامع با همکاری دیگر واحد های متولی
  7. هماهنگی ثبت مذاکرات و نتایج حاصله در جلسات و تنظیم و انتشار صورت جلسات
  8. پیگیری تصمیمات و مصوبات ابلاغی و انعکاس نتایج آن به مسئولین مربوطه
  9. مدیریت ثبت و نگهداری اسناد، مدارک و سوابق و اطلاعات مربوط به جلسات
  10. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی ،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با زبان انگلیسی، آشنایی با رایانه و اینترنت، مهارت های برقراری ارتباط و روابط عمومی، مدیریت زمان، مدیریت جلسات، گزارش نویسی

 

رشته های تحصیلی مرتبط: