شرح وظایف مدیر دفتر هماهنگی طرح های ویژه/ ملی

تعداد بازدید:۴۶۱۱

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت هماهنگی و توسعه)

عنوان واحد سازمانی : دفتر هماهنگی طرح های ویژه/ ملی

کد واحد سازمانی :2-0-5

عنوان پست سازمانی : مدیر دفتر هماهنگی طرح های ویژه/ ملی

شماره پست: (50221)

  1. برنامه‌ریزی و اقدام در خصوص تشکیل ستاد پیگیری‌های ویژه در مواقع خاص به منظور هماهنگی و هدایت فعالیت‌های اضطراری با همکاری معاونت‌های ذیربط
  2. مدیریت تامین منابع اطلاعات در مورد تلاش‌های انجام شده توسط سایر دستگاه‌های اجرایی در خصوص طرح‌های ویژه/ملی
  3. مدیریت و هماهنگی اجرای طرح های ویژه/ملی از طریق حوزه های تخصصی و واحدهای متولی مربوطه
  4. کنترل و نظارت بر حسن اجرای طرح‌‌ها و تهیه گزارش‌های لازم جهت ارائه به مسئولین مربوطه
  5. پیگیری و هماهنگی در خصوص تعهدات حقوقی و قراردادی و نیز تامین و تخصیص مناسب منابع مورد نیاز طرح ها و پروژه های خاص/ملی از نقطه شروع تا تعیین تکلیف نهایی
  6. انجام هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص ارائه خدمات پشتیبانی و اجرایی طرح های ویژه
  7. تهیه و تنظیم گزارشات مدیریتی و تحلیلی از وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های ویژه و ارائه به مسئولین ذیربط
  8. مدیریت زمان، هزینه و ریسک طرح ها و پروژه های ویژه و تصمیم سازی برای مسئولین مربوطه
  9. همکاری و هماهنگی در جمع بندی، تنظیم و ارائه طرح های پیشنهادی و نیز شرکت در مناقصه های مربوطه
  10. بررسی دلایل موفقیت، عدم موفقیت، موانع و مشکلات در خصوص راهبری و اجرای طرح ها و پروژه های ویژه و ارائه پیشنهادات بهبود و اصلاح
  11. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با زبان انگلیسی، آشنایی با رایانه و اینترنت، مهارتهای مدیریتی، مهارتهای برنامه ریزی و مدیریت پروژه

رشته های تحصیلی مرتبط: