شرح وظایف مدیر گروه مطالعات راهبردی

تعداد بازدید:۱۹۷۲

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت فرهنگی)

عنوان واحد سازمانی : گروه مطالعات راهبردی

کد واحد سازمانی : 1-1-4

عنوان پست سازمانی : مدیر گروه مطالعات راهبردی

شماره پست: (41101)

  1. زمینه سازی تعریف و اجرای مطالعات و پژوهش‌های فرهنگی و راهبردی بر اساس برنامه های مصوب و سیاستهای کاری جهاد دانشگاهی
  2. بررسی و شناسایی چالش ها و نیازهای فرهنگی کشور و انعکاس آن به واحدها و مراکز تابعه
  3. همکاری و مشارکت در برگزاری جلسات هم اندیشی کارشناسی و تحلیلی موضوعات فرهنگی با حضور صاحبنظران داخلی و خارجی
  4. تولید و ارائه گزارشات تحلیلی و مدیریتی پیرامون موضوعات ارجاعی حسب مورد
  5. کارفرمایی طرح های فرهنگی مصوب و ارجاع آن به واحد ها و سازمانهای تابعه جهت اجرا
  6. پیگیری اجرای طرح های فرهنگی ارجاعی به واحدها و سازمانهای تابعه بر اساس زمانبندی های انجام شده
  7. تصمیم سازی و تصمیم گیری در خصوص اجرا/عدم اجرای طرح های مطالعاتی با هماهنگی مقامات مافوق
  8. همکاری و مشارکت در برگزاری سخنرانی، میزگرد، سمینار، مجامع و همایش‌های فرهنگی
  9. پیشنهاد موضوعات مطالعاتی و پژوهشی به هسته‌های مطالعاتی واحدهای جهاد دانشگاهی
  10. برقراری ارتباط با سایر ارگانها، نهادها و سازمانهای متولی امور فرهنگی کشور جهت هماهنگی و همکاری های مشترک
  11. زمینه سازی تولید و ترویج الگوهای فرهنگی بومی متناسب با شرایط کشور و در چارچوب نیازهای احصاء شده
  12. همکاری و مشارکت در بررسی و اظهارنظر در خصوص طرح‌های مطالعاتی و تحقیقاتی فرهنگی تهیه شده توسط هسته‌های مطالعاتی معاونت‌های فرهنگی واحدها
  13. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با زبان های انگلیسی و عربی، اشنایی با رایانه و اینترنت، مهارت های مدیریتی، آشنایی با روش ها تحقیق، مهارتهای حل مساله

رشته های تحصیلی مرتبط: