شرح وظایف مدیر گروه مطالعات رویدادهای فرهنگی

تعداد بازدید:۱۴۳۹

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت فرهنگی)

عنوان واحد سازمانی : گروه مطالعات رویدادهای فرهنگی

کد واحد سازمانی : 3-1-4

عنوان پست سازمانی : مدیرگروه مطالعات رویدادهای فرهنگی

شماره پست: (41301)

  1. مدیریت تهیه و تنظیم برنامه رویدادهای فرهنگی و پیگیری اخذ تایید و تصویب و زمینه سازی راهبری آن
  2. برنامه‌ریزی و برگزاری رویدادهای فرهنگی(همایش ها، سمینارها، نشست های تخصصی و ....) در مجموعه جهاد دانشگاهی
  3. هماهنگی و نظارت بر رویدادهای فرهنگی برگزار شده توسط سازمانها، مراکز و واحد های تابعه
  4. جمع بندی و انعکاس نتایح حاصل از برگزاری رویدادهای فرهنگی به مراجع و مقامات مافوق
  5. مدیریت و هماهنگی ثبت و مستند سازی وقایع رویدادهای فرهنگی و زمینه سازی استفاده مناسب از آنها
  6. مشاوره و ارائه همکاری با واحدها  و مراکز تابعه به جهت مدیریت و راهبری محتوایی رویدادهای فرهنگی
  7. پیشنهاد محور های کلیدی و موضوعات اولویت دار جهت طرح در رویدادهای فرهنگی
  8. کنترل و نظارت بر برگزاری کیفی و نیز تحقق اهداف رویدادهای فرهنگی و انعکاس نتایج آن به مقامات و مسئولین مربوطه
  9. تعیین و تدوین ضوابط و استانداردهای مربوط به برگزاری همایش ها و نشست های فرهنگی
  10. مدیریت و نظارت بر تدوین و آماده سازی محصولات و بسته های فرهنگی متناسب با رویدادهای فرهنگی
  11. انجام هماهنگی های لازم با سخنرانان و صاحب نظران امور فرهنگی معتبر داخلی و خارجی و زمینه سازی مشارکت و حضور فعال در رویدادهای فرهنگی
  12. انجام هماهنگی های لازم در خصوص تامین و تدارک منابع و امکانات مورد نیاز برگزاری رویدادهای فرهنگی
  13. همکاری و مشارکت در اندازه گیری و سنجش میزان اثربخشی رویدادهای فرهنگی برگزار شده و انعکاس آن به مسئولین مربوطه
  14. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با زبان انگلیسی، آشنایی با رایانه و اینترنت، مهارتهای مدیریتی، فن بیان و مذاکره، مدیریت رویدادها، مدیریت زمان

رشته های تحصیلی مرتبط: