شرح وظایف مدیر کل دفتر بودجه، تشکیلات و روش ها

تعداد بازدید:۲۹۱۷

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت پشتیبانی و امور مجلس)

عنوان واحد سازمانی : دفتر بودجه، تشکیلات و روش ها

کد واحد سازمانی : 4-6

عنوان پست سازمانی : مدیر کل دفتر بودجه، تشکیلات و روش ها

شماره پست: (64001)

  1. مدیریت و راهبری طراحی و تدوین برنامه های عملیاتی  و بودجه شبکه جهاد دانشکاهی
  2. همکاری و مشارکت در طراحی و تدوین برنامه های راهبردی و عملیاتی شبکه جهاددانشگاهی
  3. مدیریت و راهبری تهیه و تنظیم بودجه کل(اختصاصی و دولتی) جهاد جهت بررسی در هیات امنا
  4. پیگیری بودجه دولتی(هزینه ای و تملک دارایی) جهاد از مراجع ذیربط
  5. کنترل و نظارت بر بهبود فرایندهای اداری و مالی، بازمهندسی  فرایندها و تهیه آیین نامه‌ها، دستورالعمل ها و بخش نامه های مورد نیاز جهت تسهیل امور
  6. همکاری و مشارکت در تدوین بودجه سالانه واحدها، سازمانها و مراکز تابعه جهاد دانشگاهی بصورت هماهنگ و یکپارچه
  7. ساماندهی و مدیریت امور مربوط به بهبود سیستم ها، روش ها، ساختار و تشکیلات سازمانی در سطح جهاد دانشگاهی
  8. همکاری و مشارکت در طراحی و پیاده‌سازی نظام برنامه‌ریزی منابع سازمانی و طرح های جامع انفورماتیک در مجموعه جهاد
  9. مدیریت طراحی و تدوین نظام‌ها و دستورالعمل‌های اداری و مدیریتی موردنیاز جهاد و نظارت بر حسن اجرای امور
  10. مدیریت و راهبری امور تعالی سازمانی و طرح‌های توسعه بهره‌وری در شبکه جهاد دانشگاهی
  11. مدیریت اجرای طرح‌های عارضه‌یابی و ارائه تحلیل‌های کارشناسی و مدیریتی و ارائه پیشنهادات بهبود و اصلاح به مقامات مافوق
  12. اعلام نظر در خصوص ساختار سازمانی، تشکیلات و سیستم ها و روشهای واحدها، سازمانها و مراکز تابعه جهاد
  13. پیگیری و نظارت بر طراحی و تدوین و اجرای نظام ها و دستورالعمل های مدیریت کیفیت و ایزو در دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی
  14. مدیریت و پیگیری استانداردسازی و یکپارچه‌سازی روش‌ها، رویه‌ها، دستورالعمل‌ها و فرایندهای کاری در مجموعه جهاد دانشگاهی
  15. دفاع از برنامه های عملیاتی و بودجه در مراجع ذیربط
  16. مدیریت و راهبری جلسات تصمیم گیری و ستادهای تخصصی مرتبط با برنامه ریزی عملیاتی، بودجه، تشکیلات و بهبود روش ها در مجموعه
  17. مدیریت تهیه و تدوین طرح های ساماندهی تشکیلات، پست ها و اصول وظایف کارکنان در مجموعه جهاد دانشگاهی
  18. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با اینترنت و رایانه، آشنایی با زبان انگلیسی، مهارتهای مدیریتی، آشنایی با نظام های برنامه ریزی، سیستم ها و روش ها و تشکیلات

 

رشته های تحصیلی مرتبط: