شرح وظایف مدیر کل دفتر نیازسنجی و پروژه یابی پژوهش و فناوری

تعداد بازدید:۱۴۲۹

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت پژوهش و فناوری)

عنوان واحد سازمانی : دفتر نیازسنجی و پروژه یابی پژوهش و فناوری

کد واحد سازمانی : 4-2

عنوان پست سازمانی : مدیرکل دفتر نیازسنجی و پروژه یابی پژوهش و فناوری

شماره پست: (24001)

  1. مدیریت و راهبری امور مطالعات نیازسنجی و پروژه یابی پژوهشی در مجموعه جهاد دانشگاهی
  2. کنترل و نظارت بر امور حقوقی عقد قراردادهای تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه معاونت
  3. برنامه‌ریزی در خصوص توسعه و تقویت شبکه ارتباطات تخصصی پژوهشی و فناوری با مخاطبین حقیقی و حقوقی حوزه معاونت
  4. همکاری و مشارکت در جهت تنظیم سیاست‌های بازاریابی، بازارداری و تبلیغات فعالیت‌های تخصصی حوزه پژوهش و فناوری
  5. انجام فعالیت‌های برون مرزی و انجام تحقیقات بازار و بازاریابی جهت شناسایی بازارهای مناسب
  6. پیگیری و مدیریت تشکیل کنسرسیوم ها و برقراری اتحاد تجاری با دیگر شرکای داخلی و خارجی در چارچوب سیاستهای کاری جهاد دانشگاهی
  7. بررسی و تایید پیش نویس قراردادها و تفاهم نامه های کاری و تجاری در چارچوب سیاستهای کاری جهاد
  8. ارائه تحلیل های مدیریتی در خصوص فرصت ها و چالش های پیش رو و پیشنهاد راهکارهای اجرایی جهت تصمیم سازی مقامات مافوق
  9. ارائه گزارشات تحلیلی و مدیریتی از عملکرد فعالیتهای پروژه یابی و نیز قراردادهای منعقده به مقامات مافوق
  10. پیگیری و مدیریت مسائل و مشکلات و دعاوی حقوقی مرتبط با حوزه کاری تا حصول نتیجه نهایی
  11. تایید اسناد، مدارک و پیش نویس طرح های پیشنهادی جهت شرکت در مناقصات و پیگیری اخذ دستورات مقامات مافوق
  12. اعمال هماهنگی در خصوص متعادل سازی طرح ها و برنامه های خویش فرمایی و کارفرمایی در حوزه معاونت
  13. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با زبان انگلیسی، آشنایی با رایانه و اینترنت، مهارتهای مدیریتی ، آشنایی با مفاهیم بازاریابی و تبلیغات و پروژه یابی، آشنایی با اصول و قواعد حقوقی قراردادهای تجاری

 

رشته های تحصیلی مرتبط: