شرح وظایف مدیر کل منابع انسانی و امور اداری

تعداد بازدید:۱۸۶۶۰

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی (معاونت پشتیبانی و امور مجلس)

عنوان واحد سازمانی : اداره کل منابع انسانی و امور اداری

کد واحد سازمانی : 1-6

عنوان پست سازمانی : مدیر کل منابع انسانی و امور اداری

شماره پست: (61001)

  1. ساماندهی و نظارت بر کلیه امور مرتبط با مدیریت منابع انسانی در مجموعه جهاد دانشگاهی
  2. مدیریت و راهبری امور اداری، پرسنلی و خدمات رفاهی در شبکه جهاد دانشگاهی
  3. راهبری و مدیریت کلیه امور خدمات عمومی و پشتیبانی در ستاد دفتر مرکزی
  4. نظارت بر انجام کلیه امور دبیرخانه و بایگانی جهاد دانشگاهی و زمینه‌سازی ثبت، نگهداری و بازیابی سریع، آسان و مطمئن اسناد و مدارک و مکاتبات
  5. برنامه‌ریزی و مدیریت واگذاری و برون سپاری فعالیت های فاقد ارزش افزوده به پیمانکاران خارج از مجموعه
  6. مدیریت و نظارت بر تهیه، تدوین، بازنگری و اصلاح دستورالعمل‌ها و قوانین مورد نیاز و نظارت بر حسن اجرای ضوابط اداری، رفاهی، پرسنلی و عمومی در جهاد
  7. کنترل و تایید نهایی احکام صادره، گزارش کار ماهانه و سایر فرم ها و اسناد مرتبط با امور اداری، پرسنلی و رفاهی کارکنان
  8. پیگیری تهیه دعوتنامه و دستور جلسات شورای اداری و استخدامی و شرکت در جلسات این شورا به عنوان دبیر
  9. نظارت بر انجام امور اداری، صدور احکام و محاسبه و استخراج اضافه کار، تأخیر، غیبت، مرخصی و مأموریت کارکنان دفتر مرکزی
  10. پاسخگویی به مسائل اداری، رفاهی و پرسنلی کارکنان در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه
  11. بررسی و تایید دستورالعمل ها، روش ها و رویه های مرتبط با امور اداری، رفاهی و پرسنلی جهاد و پیگیری تصویب، ابلاغ و اجرای آنها
  12. مدیریت امور خدمات عمومی و پشتیبانی ستاد دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی
  13. برنامه ریزی تایید و تخصیص بهینه منابع انسانی و زمینه سازی افزایش سطح کارایی و اثر بخشی عملکرد ایشان
  14. صدور احکام اداری، پرسنلی و امضاء و مبادله قراردادهای همکاری در چارچوب وظایف و اختیارات ارجاع شده
  15. تصمیم سازی و ارایه گزارشات تحلیلی و مدیریتی به مقامات مافوق در چارچوب وظایف محوله
  16. نظارت و ایجاد هماهنگی بین ادارات و بخش های تابعه
  17. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با اینترنت و رایانه، آشنایی با زبان انگلیسی، مهارتهای مدیریتی و راهبری، تسلط بر قوانین و مقررات اداری، استخدامی و پرسنلی، مهارت های برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی

 

رشته های تحصیلی مرتبط: