شرح وظایف مسئول دفتر

تعداد بازدید:۷۱۸۳۳

اصول و شرح وظایف پست های سازمانی جهاد دانشگاهی

عنوان واحد سازمانی :

کد واحد سازمانی :

عنوان پست سازمانی : مسئول دفتر

شماره پست:

  1. ساماندهی امور اداری و دفتری اداره کل
  2. دریافت، ثبت و تحویل کلیه نامه‌ها، مستندات و مکاتبات داخلی و خارجی
  3. تنظیم برنامه‌های روزانه، جلسات، ملاقات ها، سفرها و بازدیدهای
  4. تهیه پیش نویس و پیگیری تایپ نامه‌ها و مستندات مورد نیاز
  5. جمع‌آوری و استخراج اطلاعات و سوابق مورد نیاز
  6. پاسخگویی به تلفن‌ها و مراجعان مربوط  
  7. اطلاع‌رسانی وقایع و اخبار مرتبط به مدیرکل در زمان مناسب و کیفیت مطلوب
  8. پیگیری مکاتبات ارسالی و دریافتی تا حصول نتیجه
  9. ارائه خدمات دریافت و ارسال پیام‌های الکترونیکی برای مسئولین ذیربط و ثبت و نگهداری سوابق مربوطه
  10. نگهداری و حفظ کلیه اسناد و مدارک براساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه و میزان محرمانگی آنها
  11. ابلاغ دستورات صادره به اشخاص و ادارات تابعه
  12. گردآوری اطلاعات و نتایج اقدامات انجام شده درخصوص موارد ارجاعی
  13. تشکیل بانک اطلاعاتی از سوابق، مکاتبات، مدارک دفتر و کوشش در نگهداری روزانه آنها
  14. آگاه نمودن اعضای شرکت‌کننده در نشستها و کمیسیونهای مرتبط با اداره کل امورمالی و تنظیم وقت نشستها
  15. آماده کردن پیشینه‌ها و پرونده‌های مربوط به کمیسیونها، نشستها و سمینارها برای آگاهی و مطالعه مدیرکل امورمالی
  16. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرایط احراز

حداقل سابقه کاری: براساس دستورالعمل تعیین نوع پست سازمانی،‌ شرایط احراز مشاغل و نحوه محاسبه تجربه مفید

مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز:

آشنایی با رایانه و اینترنت، مهارتهای ICDL، مهارتهای امور اداری و دفتری، فن بیان و مذاکره، روابط عمومی بالا

رشته های تحصیلی مرتبط: