شرح وظایف اداره امور اعضای هیات علمی
- پیگیری امور نیازسنجی و ارتقای اعضای هیات علمی در مجموعه جهاددانشگاهی در چارچوب سیاستهای مربوطه
- انجام امور اداری و دبیرخانهای کمیسیونها و کمیتههای تخصصی مرتبط با امور اعضای هیات علمی و تهیه و تنظیم پیشنویس آییننامهها، دستورالعملها و مصوبات و پیگیری اخذ تایید و ابلاغ آنها
- برنامهریزی درخصوص توسعه و تقویت مهارتهای علمی و عملی اعضای هیات علمی در مجموعه جهاددانشگاهی
- هماهنگی و پیگیری امور، پرسنلی، اداری و رفاهی و رسیدگی به مسائل و مشکلات اعضای هیات علمی جهاددانشگاهی وفق مقررات مربوطه
- پیگیری برگزاری آزمونهای تخصصی به منظور استخدام، ارتقاء و یا تبدیل وضعیت استخدامی اعضاء هیأت علمی
- ارزیابی نتایج امتحانات، تهیه گزارشها و ارائه پیشنهادهای لازم به مراجع ذیربط
- ارزیابی و ارزشیابی مدارک تحصیلی دانشگاهها و مؤسسات آموزشی اعضاء طبق مقررات
- برنامهریزی جهت تعریف و ایجاد فرصتهای مطالعاتی برای اعضای هیات علمی جهاد مطابق با دستورالعملهای مربوطه
- همکاری و مشارکت درخصوص مدیریت و راهبری دوره های آموزش ضمن خدمت اعضای جهاددانشگاهی
- تهیه، تدوین و پیشنهاد اولویت ها در اعطای تسهیلات آموزشی به منظور ارائه به مراجع ذیربط
- پیگیری امور مربوط به بورسیه ها، فرصتهای مطالعاتی و ماموران آموزشی در مجموعه جهاددانشگاهی
- پیگیری امور مربوط به انتقال تعهدات از وزارت خانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق